![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi, im ska uppgradera mitt RAM från 256 MB till 1012mb, min laptop är en Medion MIM2220. Får jag bara koppla in nya RAM-kortet i och utanför jag gå? Eller måste jag installera något?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Kontrollera att du har den avstängd första naturligtvis lol
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| förutsatt att det kan hantera 1 gig ..
| |||
| |||
| Ja Jag har redan kontrollerat att, max kapacitet 2 gig. |
|
| |||
| |||
| Citat:
En annan sak, en del av RAM-kort im tittar på är 533MHz och andra 667MHz. Kommer bara ett av dem att fungera på min laptop? Eller kommer 667MHz en bara vara snabbare? |
|
| |||
| |||
| Det måste vara rätt antal stift och laptop minne, som för MHz måste du ta reda på vad din styrelse stöder upp till, men du bör hitta med 533MHz
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hur får jag reda på vad min styrelse stöder upp till? |
|
| |||
| |||
| Skicka ditt märke och modell no. av din bärbara dator, om den exakta modellnumret är "D95924" DDR2-667 är max stöds av att lappy
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| 533MHz är bra för en lappy. men om du vill gå med 667 och det är com oförenligt då du brukar vara mycket prestanda skillnad. |