vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Päivitys minun ram

Reply

Thread Tools
Old 6 syyskuu 2007, 15:20
Uusi Jäsen

Default Päivitys minun ram

Sisareni laptop on hyvin hidasta, ja tarkoitan hidasta se taeks yli 30 minuuttia Windows lataaminen. Olen alun perin olikin, koska hän oli paljon juttuja siitä, mutta otimme kaiken pois, ja se oli edelleen hyvin hidasta. Nyt im ihme on se paras päivittää muistia kuin se vain on tällä hetkellä 128 Mt muistia. Joten hän haluaa päivittää noin 1 Gt. Olin puhumassa kohtuullisen asiantunteva ystävä, joka sanoi, että minun pitää tarkistaa, mikä on sopusoinnussa proccesor. Niin im bassically ihme ifyou voi suositella minulle tikkuja RAM preoccsor on Intel Pentium 4-prosessori. Ive koristeltu sama prosessori minun kassa tietokone niin sen pitäisi pystyä ottamaan 1GB koska ive koristeltu 1GB miinojen. Joten im just mietin, mitä tekee ovat yhteensopivia, ja jotka ovat parhaiten voin olla muutama vaihtoehto sorta asia halvan keski hinta ja lisää exspensive yksi.

IM hyvä PC: llä, mutta IM ei ole hyvä useimmat teknisen puolen.

A
Old 6 syyskuu 2007, 19:29
Rahoittajien ryhmän

Hi Ashley ja tervetuloa!

30 min on pitkä aika, jotta Windows voi ladata. Minulla on ollut hidasta tietokoneet aiemmin alhainen määrä muistia, mutta se ei koskaan tätä pitkään. Oletko tarkistanut koneen viruksien varalta? Sen mahdollista, että voisi olla ongelma tässä suhteessa joten siksi käynnistys-aika on niin pitkä. Myös, jos havent jo sen hyvä eheyttää kiintolevyn ja myös ladata ja suorittaa CCleaner - käyttää sekä "puhtaampi" ja "tiedotteet" vaihtoehtoja. Uskon, voit ladata sen lataus osassa täällä.

Lisää muistia on varmasti hyvä ajatus, mutta totean, että tietokoneet on eri muistia työasemia - fyysinen koko on erilainen. Ensin täytyy tietää tyypin RAM-muistia, että se kestää - sinun pitäisi pystyä löytämään tämän ulos tulleesta ohjekirjasta tietokoneen kanssa. Käsikirja pitäisi pystyä kertomaan, kuinka monta Muistikannat on ja mitä enimmäismäärä RAM on. Esimerkiksi jos sinulla on kaksi muistia aukkoja, se on likley, että nykyinen 128 istuu yksi lähtö joten jos sinulla olisi joko ostaa yhden sauvan 1GB mennä muiden lovi, joka antaa sinulle 1128MB tai ottaa esitetään nykyisen 128 ja vielä kaksi sauvalla 512MB muisti. Toinen vaihtoehto on säilyttää nykyiset 128 ja lisää toinen 512MB.

Jos et mene http://www.crucial.com/uk/ niin myös ne ovat keino selvittää, mitä muistia on. Mielestäni oli todella hyödyllinen, kun olin Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Tämän jälkeen voit selvittää hintoja ja vertailla, kun tiedät, mitä etsit. Mutta varmasti (jos Et ole jo) ajelu myrkky ja spyware / malware tarkistaa.

On hyvin hyödyllinen ohjelma nimeltä "Hijackthis" (taas mielestäni on ladata osassa täältä). Voit myös käyttää sitä ja liitä loki, että se luo tulee viesti 'Anti-virus-ja vakoiluohjelmien-osassa foorumeilla täällä. Sinulle annetaan mahdollisuus saada neuvoja siitä, onko mitään tavaraa siellä shouldnt on ja miten päästä siitä eroon.

Sen mahdollista, että olet jo tehnyt paljon tätä kamaa, mutta olen tajunnut sen syytä mainita vain jos sinulla ei ole.

Toivottavasti se auttaa.

My System: Norsumanageri

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Emolevy:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Samsung HD501
Optinen asema (t):
Asus drw-1814BLT
Asia / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Jäähdytys:
Thermalright Ultra-120 äärimmäinen
Network / Internet:
Monitor (t):
Dell 2005FPW 20 tuuman
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old 6 syyskuu 2007, 21:13
Moderator Group

Aikavälillä spyware / virus tarkistaa myös.

Old 7 syyskuu 2007, 02:23
Uusi Jäsen

Löysin sen itse on työpöydällä ram siinä se on yksi paikka jäljellä ja se on DIMM. IM tekee spyware Search and Destroy etsiä nyt. Joten en katso, mitä se kääntyy ylöspäin.

Thanks for all your help.

Myös IM tietää im vähän off topic tätä säiettä mutta pelastaa minua alkaa uusi. Onko mitään syytä, miksi se olisi saada erittäin lämmin ja switiching pois sen pöydälle ja kirjan mukaan takaisin mahdollistaa enemmän ilmaa ja kun se kuumenee paljon se vain sammuu hänen laptop on vakavia ongelmia, yleensä hän tapa kertoa me lähellä sitä, mutta hän aikoo Uni muutaman viikon ajan, jotta vanhempani haluavat minun selvittävät ne hänen

A
Old 7 syyskuu 2007, 14:25
Rahoittajien ryhmän

kokeile regcure ehkä, reg avaimet hidastaa se jopa ehkä toiminut hyvin minulle!

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 8 syyskuu 2007, 01:35
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Ashley Williams View Post
Löysin sen itse on työpöydällä ram siinä se on yksi paikka jäljellä ja se on DIMM. IM tekee spyware Search and Destroy etsiä nyt. Joten en katso, mitä se kääntyy ylöspäin.

Thanks for all your help.

Myös IM tietää im vähän off topic tätä säiettä mutta pelastaa minua alkaa uusi. Onko mitään syytä, miksi se olisi saada erittäin lämmin ja switiching pois sen pöydälle ja kirjan mukaan takaisin mahdollistaa enemmän ilmaa ja kun se kuumenee paljon se vain sammuu hänen laptop on vakavia ongelmia, yleensä hän tapa kertoa me lähellä sitä, mutta hän aikoo Uni muutaman viikon ajan, jotta vanhempani haluavat minun selvittävät ne hänen

A
I'd suggest se DDR400 (PC3200) RAM-muistia, kun otetaan huomioon se P4.

Se tulee olemaan erittäin hidasta (spyware etc sivuun), koska yrität käyttää Windows vain 128MB RAM.

XP vaatii vähintään 256 kulua, niin tarvitset enemmän hakemuksia kuin suoritat.

P4 chips aikavälillä hyvin Toasty vuonna Desktop PC: n saati laptop. Vanha HP oli P4 3GHz ja cpu jatkuvasti kesti 60C, joskus osua 70C.

Haluan ehdottaa, että 1) saaminen lisää RAM-muistia on lievittää ongelmaa, koska CPU on ottaa työskenneltävä entistä ahkerammin, kun otetaan huomioon, ettei kaistanleveys (RAM) järjestelmään. 2) Jos sinulla on Norton ei poista se ja lataa Avast. Älä sekä menemällä tässä . Norton jatkuvasti toimii taustalla, syöminen keskusyksikkö runtime.

3) Jos tunnet olosi mukavaksi niin tee se poistaa takana alustan ja tarkista gunk / pölyä. Kannettavat tietokoneet ovat susceptable pölyn rakentaa kuin työasemia, koska pienet alustan alueella, lähinnä kannettavan tietokoneen alusta on ääriään myöten täynnä ja osa hyvin lähellä tarkoitetaan kaikkia gunk on niin paljon suurempi ongelma. Jos et tia ja on gunk sitten ostaa noin paineilma (noin £ 5) ja antaa sille suihkuta.

4) Voit kokeilla myös saada Laptop Cooler, aktiivisen lajikkeen (eli se on faneille sisäänrakennettu

Nämä toimivat jäähdyttimet yleensä puhaltaa ilmaa päälle pohjan kannettavan niin ennen ostoa (ja jos kannettava on poistoilmapuhaltimet) huolehdittava siitä, että jäähdyttimen tuuletin ei tule olla samassa asemassa kuin poistoilmapuhaltimet koska se vaikuttaa kannettavan päästä eroon jätteistä lämpöä

I'd suggest se suljetaan, koska lämpöä, kokeile tiedot edellä mainituista ja katso jos se aleviates ongelma.

Hyvä valinta menee 1 Gt muistia, thats sweet spot XP.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 8 syyskuu 2007, 04:32
Jäsen

kanisteri u kimmoisuus we kannettavan tietokoneen merkki ja tyyppi?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Haluaisin apua päivitystä kpl xioner Rautatavaran Chat 16 22. Huhtikuu 2008 06:57
Päivitys vanha PC näppärä Rautatavaran Chat 3 7. Joulukuu 2007 10:13
Päivitys minun CPU gazzzwp Rautatavaran Chat 3 14. lokakuu 2007 03:20
Päivitys Ohje Fish and chips Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 6 6. Sep 2007 05:24
Päivitys Oma RAM mxmad32 CPUs, Emolevyt & RAM 8 26th Aug 2007 10:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.