mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Upgraden van mijn ram

Reply

Thread Tools
Old 6 september 2007, 15:20
Nieuw Lid Fractie

Default Upgraden van mijn ram

Mijn zussen laptop is erg traag en ik bedoel het traag taeks meer dan 30 minuten voor windows te laden. Ik oorspronkelijk al was het omdat ze veel dingen gehad op het maar we hebben alles uit en het was nog steeds erg traag. Nu im af is het beste om de ram upgrade als het alleen op dit moment 128 MB RAM heeft. Dus ze wil over een upgrade naar 1GB. Ik sprak een redelijk knowledgable vriend die zei dat ik nodig heb om te controleren welke verenigbaar is met de proccesor. Dus im bassically af als je dat kan aanbevelen mij wat stokken van de ram preoccsor is een Intel Pentium 4 processor. Ive kreeg dezelfde processor in mijn pc dus het moet kunnen 1gb nemen ive 1gb kreeg in de mijne. Dus im me af wat maakt verenigbaar zijn en die het best kan ik een paar opties sorta wat een goedkoop geprijsde een medium en een meer exspensive een.

IM goed op PC's, maar im niet goed met de meeste van de technische kant.

Een
Old 6 september 2007, 19:29
Donor Groep

Hi Ashley en welkom!

30 minuten is een zeer lange tijd voor windows te laden. Ik heb langzaam laptops in het verleden met een lage hoeveelheid RAM-geheugen, maar het duurde nooit zo lang. Heeft u al bij de machine voor virussen en spyware? Het is mogelijk dat er een probleem kan in dit verband te worden thats waarom de start-up tijd is zo lang. Ook als u al havent haar een goed idee om de harde schijf defragmenteren en ook te downloaden en draaien CCleaner - run zowel 'schoner' en 'opties kwesties'. Ik denk dat je kan downloaden van de download sectie hier.

Meer RAM is zeker een goed idee, maar er rekening mee dat laptops op verschillende geheugen naar desktops - de fysieke grootte is anders. Eerst moet u het type van RAM-geheugen dat het duurt weet - je moet in staat zijn om dit uit te vinden uit de handleiding die bij de computer. De handleiding moet in staat zijn om u hoeveel RAM-sleuven vertellen er zijn en wat de maximale hoeveelheid RAM is. Bijvoorbeeld als u twee RAM-sleuven, dan is het likley dat de bestaande 128MB zit op een van de slots dus als je zou hebben of te kopen een stick van 1GB te gaan in het andere slot, wat zou u 1128MB of nemen de bestaande 128MB en voeg twee stokjes van 512MB geheugen. Een andere optie is om de bestaande 128mb te houden en een andere 512MB toe te voegen.

Als je naar http://www.crucial.com/uk/ ze hebben dan ook een hulpmiddel voor het vinden van wat geheugen je hebt. Ik vond het echt nuttig toen ik in het VK. Vervolgens kunt u vinden en vergelijk als je eenmaal weet wat je zoekt. Maar zeker (als je al havent) lopen een virus en spyware / malware te controleren.

Er is een zeer nuttig programma genaamd 'HijackThis' (nogmaals, ik denk dat het in de download sectie hier). Je zou ook kunnen draaien dat en plak het log dat het creëert in een bericht op de 'Anti-virus en spyware rubriek' hier van de forums. U zult dan in staat zijn om wat advies te krijgen over de vraag of er sprake is van dingen die er shouldnt zijn en hoe zich te ontdoen van het.

Het is mogelijk dat je al gedaan hebt veel van dit spul, maar ik dacht dat het vermelden waard zijn voor het geval u niet.

Hope it helps.

Mijn Systeem: De Olifant

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Moederbord:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Sound Card:
Hard Drive (s):
Samsung HD501
Optische Drive (s):
ASUS DRW-1814BLT
Case / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Koeling:
Thermalright Ultra-120 extreme
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 inch
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old 6 september 2007, 21:13
Moderator Groep

Run spyware / virus scans ook.

Old 7 september 2007, 02:23
Nieuw Lid Fractie

Ik vond het eigenlijk heeft bureaublad ram in het deze een sleuf links heeft en het is DIMM. IM doen een spyware zoeken en vernietigen zoeken op het nu. Dus ik zal zien wat het opduikt.

Bedankt voor al je hulp.

Ook weet im im een beetje off topic in deze thread, maar red mij beginnen een nieuwe. Is er een reden waarom het zou zijn om zeer warm en switiching uit haar op een bureau met een boek onder de rug toe te staan voor meer lucht in en als het erg warm is gewoon dooft haar laptop heeft een aantal ernstige problemen die ze normaal gesproken gewoon verhuren mij in de buurt is, maar ze gaat uni in een paar weken dus mijn ouders willen dat ik het uit sorteren voor haar

Een
Old 7 september 2007, 14:25
Donor Groep

proberen RegCure misschien, reg sleutels vertragen it up misschien, werkte goed voor mij!

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 8 september 2007, 01:35
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashley Williams View Post
Ik vond het eigenlijk heeft bureaublad ram in het deze een sleuf links heeft en het is DIMM. IM doen een spyware zoeken en vernietigen zoeken op het nu. Dus ik zal zien wat het opduikt.

Bedankt voor al je hulp.

Ook weet im im een beetje off topic in deze thread, maar red mij beginnen een nieuwe. Is er een reden waarom het zou zijn om zeer warm en switiching uit haar op een bureau met een boek onder de rug toe te staan voor meer lucht in en als het erg warm is gewoon dooft haar laptop heeft een aantal ernstige problemen die ze normaal gesproken gewoon verhuren mij in de buurt is, maar ze gaat uni in een paar weken dus mijn ouders willen dat ik het uit sorteren voor haar

Een
Ik zou suggereren dat het DDR400 (PC3200) RAM vereist overweegt het is een P4.

Het gaat heel traag zijn (spyware etc terzijde), omdat je probeert om Windows op draaien met slechts 128mb ram.

XP vereist een minimum van 256MB te lopen, dan moet je meer voor alle toepassingen die u gebruikt.

P4-chips lopen zeer toasty in desktop pc's alleen laten in een laptop. Mijn oude HP had een P4 3GHz en de cpu constant liep over 60C, soms slaan 70C.

Ik zou suggereren dat 1) Hoe meer RAM het probleem zal verhelpen, omdat de CPU is die extra hard werken gezien het gebrek aan bandbreedte (ram) in het systeem. 2) Als je hebt er Norton op verwijderen en Avast. Heeft zowel door te gaan hier . Zoals Norton draait constant op de achtergrond, het eten cpu runtime.

3) Als u zich comfortabel genoeg doet het verwijderen van de achterkant van het chassis en controleer Gunk / stof. Laptops zijn meer ontvankelijk wordt voor stof bouwen dan desktops vanwege de kleine ruimte chassis, chassis in feite een laptop is tot de rand gevuld met onderdelen in zeer nauwe nabijheid geen zin Gunk is dat veel meer een probleem. Als je thia en er is dan Gunk aankoop sommige gecomprimeerde lucht (ongeveer £ 5) en geef het een spuit.

4) je ook kan proberen om een laptop koeler, van de werkzame ras (wat betekent dat er fans ingebouwd

Deze actieve koelers blazen lucht meestal op de onderkant van de laptop dus vóór de aanschaf (en als je laptop heeft een uitlaat-fan) zorgt ervoor dat de koeler ventilator niet zal worden in dezelfde positie als de uitlaat-fan, omdat het zou interfereren met de laptop kwijt te raken van restwarmte

Ik zou suggereren dat het afsluiten als gevolg van hitte, probeer dan de info hierboven en zien of het probleem aleviates.

Goede keuze op gaan voor 1GB RAM, thats de sweet spot voor XP.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 8 september 2007, 04:32
Lid Fractie

annuleerteken u verlenen mij naar de laptop merk en het type?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Zou graag wat hulp bij het upgraden pct xioner Algemeen Hardware Chat 16 22 apr 2008 06:57
Upgraden van een oude PC mosi Algemeen Hardware Chat 3 7 Dec 2007 10:13
Upgraden van mijn CPU gazzzwp Algemeen Hardware Chat 3 14 okt 2007 03:20
Upgraden Help Fish and chips Laptops, Mobiles & PDA's 6 6e sep 2007 05:24
Opwaarderen Mijn RAM mxmad32 CPUs, Moederborden & RAM 8 26 aug 2007 10:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.