![]() |
|
| |||
| |||
| Lige startet op min nyligt foretaget PC og strømmen løber og alting. Jeg indsat Vista CD og forsøgte at trykke på en tast for at gå videre, men tastaturet ikke registeret i USB-porten. Nogen af dem. Jeg forsøgte forsiden 2 og bagsiden 4, men stadig ingen held. Sagen er et Antec P182. Any suggestions? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en PS2 tastatur? Du bliver sandsynligvis nødt til at bruge det!
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøve at aktivere det i BIOS
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptops USB Ports ikke fungerer | DonnyTEN | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 22 marts 2009 05:18 |
| USB-porte ikke fungerer korrekt | Katana | General Hardware Chat | 10 | 13 juli 2008 05:52 |
| USB-porte holdt op med at virke | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6. jan 2008 16:45 |
| NO USB Ports arbejder overhovedet. | ab54666 | General Hardware Chat | 16 | 30 december 2007 07:54 |
| Asus mobo spørgsmål | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 37 | 25th Dec 2007 09:20 |
| Thread Tools | |
| |