![]() |
|
| |||
| |||
| Bare oppstart opp nylig gjort PC og strømmen går og alt. Jeg satt Vista CD og forsøkte å trykke en tast for å fortsette, men tastaturet ikke registrere deg inn i USB-porten. Noen av dem. Jeg prøvde foran 2 og tilbake 4 men fortsatt nei. Saken er et Antec P182. Noen forslag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en PS2-tastatur? Du vil sannsynligvis ha for å bruke det!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv å aktivere den i BIOS
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptops USB-porter virker ikke | DonnyTEN | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 22 mars 2009 05:18 |
| USB-portene ikke fungerer | Katana | General Hardware Chat | 10 | 13 juli 2008 05:52 |
| USB-porter stanset arbeider | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6 januar 2008 16:45 |
| NO USB porter fungerer i det hele tatt. | ab54666 | General Hardware Chat | 16 | 30 desember 2007 07:54 |
| Asus mobo spørsmålet | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 37 | 25 desember 2007 09:20 |
| Thread Tools | |
| |