![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vil denne dobbelte kanaltype ram, kører i dobbelt kanal mode i win xp. hjem, selv om den 32 bit OS. ikke vil se den fulde 4 jobs? Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ah good! nu at finde, hvad mærke Asus M3A78-EM bord siger, at den vil håndtere 1.066 hastighed ram ethvert forslag om mærker. Jeg kan ikke spille spil på alle, men jeg plejer gerne at få tungere told på næsten alt, hvad jeg brug i elektronik, så tingene kan bare tomgang langs gnidningsløst. Hvis jeg kunne få 2, 2gig. matching sticks for omkring 70 til $ 80.00 ville være dejligt, hvis det er muligt. eller skulle jeg måske gå med 800 MHz. RAM? lige nu, jeg kører 667 MHz. Kingston Value Ram forarbejdningsvirksomheden er AMD Phenom FX 3. 8650 2.3GHZ. Tak! |
|
| |||
| |||
| Bare få nogle 1066 G Skill off NewEgg, er det den samme pris som 800 i sidste kontrol (4GB til $ 50).
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Lyder godt, I'll check it out. Tak igen! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual Channel RAM er nødt til at være det samme på den anden kanal?? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPU, bundkort og RAM | 31 | 29th Dec 2008 09:34 |
| Kan ikke køre Hukommelse i Dual Channel Mode (Hjælp) | Dave8282uk | CPU, bundkort og RAM | 5 | 8 oktober 2008 08:42 |
| Dual-channel RAM spørgsmål ... | Mr77 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 6. okt 2008 09:03 |
| Dual-kanal | zaone | CPU, bundkort og RAM | 4 | 7 august 2007 22:34 |
| Dual Channel RAM hukommelse | Cain | CPU, bundkort og RAM | 6 | 31 juli 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |