![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voiko tämän kaksiosaisen kanavan tyyppi ram, suorita kaksikäyttötuotteiden kanavan tilan win xp. kotiin, vaikka 32-bittinen käyttöjärjestelmä. eivät näe koko 4 keikkoja? Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ah hyvä! nyt luku mitä tuotemerkki on Asus M3A78-EM hallitus sanoo, että se pystyy käsittelemään 1066 nopeus ram mitään ehdotuksia tuotemerkit. En pelaa pelejä ollenkaan, mutta minä yleensä haluan saada raskaampiin vain kaikesta voin käyttää elektroniikka niin asiat voivat vain tyhjäkäynnillä pitkin sujuvasti. Jos saisin 2, 2gig. matching tikkuja noin 70 dollaria 80,00 olisi hienoa, jos mahdollista. tai, minun pitäisi ehkä mennä 800MHz. ram? juuri nyt, olen ajamalla 667 MHz. Kingston Value Ram jalostajan on AMD Phenom FX 3. 8650 2.3GHZ. Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Vie noin 1066 G Skill pois NewEgg, se on sama hinta kuin 800 viimeinkin tarkistaa (4GB for $ 50).
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa hyvältä, I'll check it out. Kiitos jälleen! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dual Channel RAM on samoin toisella kanavalla? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUs, Emolevyt & RAM | 31 | 29. Joulukuu 2008 09:34 |
| Ei voi Suorita muisti Dual Channel Mode (Ohje) | Dave8282uk | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 8. Lokakuu 2008 08:42 |
| Dual-kanava RAM kysymys ... | Mr77 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 6. lokakuu 2008 09:03 |
| Dual kanava | zaone | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 7. Aug 2007 22:34 |
| Dual Channel RAM-muisti | Kain | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 31. Jul 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |