![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Zal deze dual-channel type ram, uitgevoerd in dual-channel mode in Win XP. thuis, ook al heeft de 32-bits OS. zal niet de volledige 4 optredens? Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ah goed! nu cijfer wat het merk Asus M3A78-EM boord zegt dat ook de snelheid van 1066 ram eventuele suggesties over merken. Ik heb geen games spelen op alle, maar ik meestal willen krijgen zwaardere recht op zowat alles wat ik gebruik in de elektronica dus dingen kunnen gewoon stationair langs soepel. Als ik kon krijgen 2, 2gig. matching sticks voor ongeveer 70 tot $ 80,00 zou geweldig zijn als dat mogelijk is. of moet ik misschien gaan met 800MHz. ram? nu, ik ben het uitvoeren van de 667 MHz. Kingston Value Ram de processor is de AMD Phenom FX 3. 8650 2.3GHZ. Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Gewoon een beetje 1066 G Skill uitgeschakeld NewEgg, het is dezelfde prijs als 800 bij de laatste controle (4gb voor $ 50).
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Klinkt goed, I'll check it out. Thanks Again! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dual Channel RAM moeten hetzelfde aan de andere zender? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUs, Moederborden & RAM | 31 | 29 dec 2008 09:34 |
| Can't Run geheugen in Dual Channel Mode (Help) | Dave8282uk | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 8 okt 2008 08:42 |
| Dual-channel RAM vraag ... | Mr77 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 6 okt 2008 09:03 |
| Dual-channel | zaone | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | De 7 augustus 2007 22:34 |
| Dual Channel RAM Geheugen | Kaïn | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 31 jul 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |