![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vil denne dual kanal type ram, kjøre i dual kanal i Win XP. hjemme, selv om den 32 bit OS. vil ikke se hele 4 gigabyte? Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ah bra! nå å finne hva merke Asus M3A78-EM Styret sier den vil håndtere 1066 fart ram noen forslag på merkevarer. Jeg kan ikke spille i det hele tatt, men jeg vanligvis liker å få tyngre toll på alt jeg bruker i elektronikk så ting kan bare inaktiv langs jevnt. Hvis jeg kunne få 2, 2gig. samsvarende pinner for rundt 70 til $ 80.00 ville være fint hvis det er mulig. eller bør jeg kanskje gå med 800mhz. ram? akkurat nå er jeg kjører 667 MHz. Kingston Value Ram prosessoren er AMD Phenom FX 3. 8650 2.3GHZ. Takk! |
|
| |||
| |||
| Bare få noen 1066 G Dyktighet av NewEgg, det er samme pris som 800 ved siste sjekk (4GB for $ 50).
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Høres bra ut, jeg skal sjekke det. Thanks again! |