![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kommer detta dubbla kanaltypen RAM, kör i Dual channel mode i win xp. hem trots att de 32-bitars OS. kommer inte att se den fullständiga 4 gig? Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ah bra! nu siffra vad märket ASUS M3A78-EM styrelse säger att det kommer att hantera 1066 hastighet RAM några förslag på märken. Jag kan inte spela spel på alla, men jag brukar vilja få tyngre om det mesta jag användning inom elektroniken så det kan bara tomgång längs smidigt. Om jag kunde få 2, 2gig. matchningsalternativ minnen för ungefär 70 till $ 80.00 skulle vara bra om möjligt. eller ska jag kanske gå med 800MHz. RAM? just nu, jag kör 667MHz. Kingston Value Ram processorn är AMD Phenom FX 3. 8650 2,3 GHz. Tack! |
|
| |||
| |||
| Bara få lite 1066 G Skill off NewEgg, det är samma pris som 800 äntligen kontrollera (4GB för $ 50).
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Låter bra, jag kollar upp det. Tack igen! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dual Channel RAM måste vara samma på den andra kanalen? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Processorer, moderkort & RAM | 31 | 29 december 2008 09:34 |
| Kan inte Kör minne Dual Channel Mode (Hjälp) | Dave8282uk | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 8 oktober 2008 08:42 |
| Dual-channel RAM fråga ... | Mr77 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 6 oktober 2008 09:03 |
| Dual channel | zaone | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 7 august 2007 22:34 |
| Dual Channel RAM Minne | Kain | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 31 juli 2007 13:07 |
| Thread Tools | |
| |