![]() |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, jeg har en AMD phenom 9550 quad kerne 64 bit med Vista Premium & 2 gig ram, jeg har læst en masse på nettet, at den har brug for mindst 4 gig, ethvert forslag om det, tak. |
|
| |||
| |||
| afhænger 2GB er allright for en standard opsætning men 4GB vil være godt pengene værd, da det vil fjerne enhver brug af pagefile på din harddisk dermed fjerne afmatning fuldstændigt. også renember grafikkort bruge tildele system ram så mere ram hjælper med magtfulde og flere grafikkort. Men dette er ikke noget at gøre med phenom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du kører 32bit Vista, Windows kan kun se om 3.25gb af 4GB RAM.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Øh, nej de gør ej. Det er sådan det punkt VRAM. Brug system RAM ville indføre et helvede af et parti latenstid for skærmkort, især i moderne spil, hvor teksturer er byttes ud konstant. Du kan tænke på integrerede controllere, men nej, det system RAM er ikke noget skærmkortet rører.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hvad du kan være tænkning er, at Vista (og XP for den sags skyld, i virkeligheden de fleste 32-bit Oss) trests grafikkort RAM som system RAM, derfor sænke mængden af RAM det faktisk kan ustilise og rapport. 64 bit Oss ikke lider under dette problem.
|
| |||
| |||
| mabey jeg hørte forkert da soz 4 betvivle u |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer. Vi er alle nødt til at starte et sted.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| takket fyre for at komme tilbage til mig, men jeg er stadig ikke bedre stillet, kan nogen venligst fortælle mig, hvis min pc vil køre bedre med 4 gig end med 2 gig tak |
|
| |||
| |||
| Hvis du bruger et 32bit OS, som nævnt, vil du ikke være i stand til at udnytte 4GB. Hvis du kører CPU intensive programmer / spil, kan du opleve en lille forskel .... afhænger af, hvad din kører. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 64 X 2 Dual Core Processer? Quad Core | scooby180169 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 28 September 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Core 2 duo eller quad kerne for grafisk design arbejde | metalface | CPU, bundkort og RAM | 3 | 28. maj 2009 10:58 |
| Single Quad Core eller Dual Quad Core processorer? | Anonimouse | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th May 2007 00:33 |
| Dual Core Vs Quad Core processorer? | ong_1988 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 18 marts 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |