![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi guys, i on amd phenom 9550 quad ydin 64 bittiä ja Vista Premium & 2 keikka ram, olen lukenut paljon verkon, että se tarvitsee ainakin 4 keikka, kaikki ehdotukset siitä kiitos. |
|
| |||
| |||
| riippuu 2GB on allright on standardi setup mutta 4GB on syytä rahaa, koska se poistaa käytöstä sivutustiedoston tietokoneen kovalevy siis poistuisi hidastuu kokonaan. myös renember näytönohjainten käytön jakaa järjestelmän ram niin enemmän ram auttaa voimakas ja useita grafiikkasovitinta. mutta tämä ei ole mitään tekemistä phenom |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on käynnissä 32bit Vista, Windows vain noin 3.25gb on 4GB Ram.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Öh, ei ne eivät. Se on eräänlainen kannalta VRAM. Käyttämällä järjestelmän RAM merkitsisi piruuttaan paljon latenssia näyttösovittimien erityisesti nykyaikaisia pelejä, joissa pintakuvioita ovat vaihtoivat ulos jatkuvasti. Saatat miettiä integroidun ohjauskoneet mutta ei, järjestelmä RAM ei ole näyttösovittimen koskettaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Mitä voidaan ajatella, että Vista (ja XP, että asia on itse asiassa suurin osa 32-bittinen OSS) trests näytönohjain RAM kuin järjestelmän RAM-muistia, joten alentamista järjestelmän RAM-muistia ja se voi ustilise ja raportoida. 64 bittinen Oss eivät kärsi tästä ongelmasta.
|
| |||
| |||
| mabey olen kuullut väärin sitten soz 4 epäillä u |
|
| |||
| |||
| Ei ongelmia. Meidän kaikkien on aloitettava.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| kiitos kaverit saada takaisin minulle, mutta en vielä ole parempi, voi joku ystävällisesti kertoa minulle, jos minun pc kestää paremmin 4 keikka kuin 2 keikka kiitos |
|
| |||
| |||
| Jos käytät 32bit OS, kuten edellä mainittiin, et voi käyttää 4GB. Jos sinulla on käynnissä CPU ohjelmia / pelejä, saatat huomata pienen eron .... riippuu siitä, mitä sinun käynnissä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 64 X 2 Dual Core Processer? Quad Core | scooby180169 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 28 syyskuu 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 29 elokuu 2009 09:31 |
| Core 2 Duo-tai Quad ydin graafisen suunnittelun työtä | metalface | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 28. toukokuuta 2009 10:58 |
| Single Quad Core tai Dual Quad Core-prosessorit? | Anonimouse | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 29th Jun 2007 00:33 |
| Dual Core Vs Quad Core-prosessorit? | ong_1988 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 18th Mar 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |