![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ik heb een AMD Phenom 9550 Quad Core 64 bit met Vista Premium & 2 gig ram, Ik heb veel op het net dat het moet ten minste 4 gig, eventuele suggesties over het alsjeblieft. |
|
| |||
| |||
| afhangt, 2GB is goed voor een standaard setup maar 4gb zal zeker de moeite van het geld omdat het een einde zal maken aan het gebruik van het wisselbestand op de harde schijf, waardoor vertragingen volledig. Ook renember grafische kaarten gebruik toe van het systeem ram zodat meer ram helpt met krachtige en meerdere grafische kaarten. Dit is echter niets te maken met het verschijnsel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u met 32bit Vista, Windows zal alleen over 3.25gb van 4GB Ram.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Je zou kunnen denken van geïntegreerde controllers, maar nee, het RAM-geheugen is niet iets dat de videokaart raakt.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Wat je zou kunnen denken is dat Vista (en XP voor die zaak, in feite de meeste 32-bits OS'en) trests grafische kaart RAM-geheugen als systeem RAM geheugen, dus een verlaging van de hoeveelheid RAM-geheugen van het systeem kan het eigenlijk ustilise en verslag. 64-bits OS'en niet te kampen hebben met dit probleem.
|
| |||
| |||
| mabey hoorde ik mis dan soz 4 twijfelen u |
|
| |||
| |||
| Geen problemen. We hebben allemaal ergens beginnen.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| thanks guys om terug naar mij, maar ik ben nog steeds niet beter af zijn, kan iemand mij aub vertellen of mijn pc loopt beter met 4 gig dan met 2 gig dank u |
|
| |||
| |||
| Als u gebruik maakt van een 32bit OS, zoals gezegd, zul je niet in staat om gebruik te maken van 4GB. Als u CPU-intensieve programma's / games, je kan er een klein verschil .... afhankelijk wat je draait. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 64 X 2 dual-core processer? Quad Core | scooby180169 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 28 september 2009 09:28 |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 29 augustus 2009 09:31 |
| Core 2 Duo of quad core voor grafisch ontwerp | metalface | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 28 mei 2009 10:58 |
| Single Quad Core of Dual Quad Core Processors? | Anonimouse | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 jun 2007 00:33 |
| Dual Core Vs quad core processors? | ong_1988 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 18 mrt 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |