![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei folkens, jeg har en AMD Phenom 9550 Quad-Core 64 bit med vista premium & 2 gig ram, jeg har lest mye på nettet at den trenger minst 4 gig, noen forslag om det kan du.
|
|
|
|||
|
|||
|
avhenger, 2GB er Okey på et standard oppsett men 4GB vil være vel verdt pengene ettersom den eliminerer enhver bruk av sidevekslingsfilen på harddisken dermed eliminere slowdowns helt. også renember grafikkort bruker allot systemtypen ram så mer ram bidrar med kraftig og flere grafikkort. Men dette er ingenting å gjøre med Phenom
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis du kjører 32bit Vista, Windows vil bare se om 3.25gb av 4GB RAM.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Uh, nei de ikke. Det er liksom poenget VRAM. Bruke system RAM ville introdusere en helvetes mye ventetid for skjermkort, særlig i moderne spill der tekstur er byttes ut hele tiden.
Du kan tenke på integrerte kontrollerne men nei systemet RAM er ikke noe skjermkortet berører.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Sitat:
Hva du kan tenke er at Vista (og XP for den saks skyld, faktisk de fleste 32 bit Oss) trests grafikkort RAM som system RAM, derfor redusere mengden system RAM det kan faktisk ustilise og rapporten. 64 bit Oss ikke lider av dette problemet.
|
|
|||
|
|||
|
mabey jeg hørte feil da soz 4 tvile u
|
|
|
|||
|
|||
|
Ingen problemer. Vi har alle til å starte et sted.
|
|||
|
|||
|
takket gutta for å komme tilbake til meg, men jeg fortsatt ikke bedre av, kan noen vennligst fortelle meg om min pc vil kjøre bedre med 4 gig enn med 2 gig takk
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du bruker en 32bit OS, som nevnt, vil du ikke kunne utnytte 4GB.
Hvis du kjører CPU intensive programmer / spill, legger du kanskje merke en liten forskjell .... avhengig av hva du kjører. |