![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, mit spørgsmål er at jeg ønsker at opgradere mine ram fra 1GB til 2GB og jeg er ikke sikker på, om alle 240 pin ram er den samme, dvs passer de samme slots. De ram jeg har nu, er Dette og den ene jeg kigger på er Tak for ethvert råd, du kan tilbyde mig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, det vil passe.
|
| |||
| |||
| Tak |
|
| |||
| |||
| Velkommen
__________________ "Dream, som om du lever evigt, Live, som hvis du skal dø i dag" |
|
| |||
| |||
| Beklager, hvis det forekommer indlysende, men ønsker at dobbelttjekke, inden de køber. Det bør arbejde på min pc wont det? Bundkort: MSI (microstar) MS-7255 (P4M900M-L) Maksimale hukommelseskapacitet: 2048 Øjeblikket er installeret Hukommelse: 1GB Tilgængelige hukommelse Slots: 0 Antal Banker: 2 Dual Channel Support: Nej CPU Producent: GenuineIntel CPU-familie: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz Model 4, Stepping 7 CPU Hastighed: 2799 MHz |
|
| |||
| |||
| Lige haft en dobbelt tjekke for dig og ja det vil passe. Dens DDR2 SDRAM, som er, hvad du ønsker. Dens 2GB som er den mest din bestyrelse kan tage. CG
__________________ "Dream, som om du lever evigt, Live, som hvis du skal dø i dag" |
|
| |||
| |||
| Tak igen mand, stor pris på din hjælp |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp til at vælge mellem 2 laptops? | chilloutcolin | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Brug for hjælp til at vælge PC | bauer24 | General Hardware Chat | 1 | 31 august 2009 12:43 |
| At vælge et nyt bundkort | Eightball | CPU, bundkort og RAM | 3 | 12 januar 2009 18:25 |
| Vælge mellem 2 bærbare computere, kan du hjælpe! | MWp | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 9 januar 2009 07:29 |
| Need Help Vælge et bundkort | Agon | CPU, bundkort og RAM | 3 | 20 august 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |