![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki kysymykseni on, että haluan päivitän juntta alkaen 1 Gt 2 Gt, ja minun ei ole varma, onko kaikki 240pin ram on sama eli mahtuu saman lähtö. Ram Olen nyt on Tämä ja yksi Katson on Kiitoksia kaikille neuvoja voit tarjota minulle |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä se sopii.
|
| |||
| |||
| Kiitos |
|
| |||
| |||
| Tervetuloa
__________________ "Dream kuin sinun elää ikuisesti, Live kuin jos sinun kuolla tänään" |
|
| |||
| |||
| Anteeksi, jos tämä tuntuu itsestään selvältä, mutta haluat kaksinkertaista tarkistaa ennen ostamista. Se pitäisi tehdä omalla tietokoneella tapa sitä? Emolevy: MSI (Microstar) MS-7255 (P4M900M-L) Suurin Muistin kapasiteetti: 2048MB Currently Installed Memory: 1GB Available Memory Slots: 0 Lukumäärä Pankit: 2 Dual Channel Support: Ei CPU Valmistaja: GenuineIntel CPU Family: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz Model 4, Stepping 7 CPU Speed: 2799 MHz |
|
| |||
| |||
| Just oli kaksinkertainen tarkistaa sinulle ja kyllä se sopii. Sen DDR2 SDRAM, joka on mitä haluat. Sen 2GB joka on eniten sinun hallitus voi tehdä. CG
__________________ "Dream kuin sinun elää ikuisesti, Live kuin jos sinun kuolla tänään" |
|
| |||
| |||
| Kiitos vielä kerran mies, arvostan suuresti apuanne |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje valittava joko 2 Kannettavat? | chilloutcolin | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 11 lokakuu 2009 08:26 |
| Need Help valitseminen PC | bauer24 | Rautatavaran Chat | 1 | 31 elokuu 2009 12:43 |
| Valintana uusi emolevy | Eightball | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 12. Jan 2009 18:25 |
| Valintana välillä 2 läppäreissä, auta! | MWp | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 9. Jan 2009 07:29 |
| Need Help valinta A emolevy | Agon | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 20th Aug 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |