![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey iedereen mijn vraag is dat ik wil mijn ram upgrade van 1GB naar 2GB en mij is niet zeker of alle 240pin ram is hetzelfde dus past dezelfde slots. De ram ik nu hebben, is Dit en degene die ik ben op zoek op is Bedankt voor alle advies kunt u mij bieden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja het zal passen.
|
| |||
| |||
| Bedankt |
|
| |||
| |||
| Welkom
__________________ "Droom alsof je live forever, Live alsof je sterven vandaag" |
|
| |||
| |||
| Sorry als dit vanzelfsprekend lijkt, maar u wilt controleren voordat ze iets kopen verdubbelen. Het moet het werk in mijn pc gewoon het? Moederbord: MSI (Microstar) MS-7255 (P4M900M-L) Maximale geheugencapaciteit: 2048MB Geïnstalleerde Geheugen: 1GB Beschikbaar Memory Slots: 0 Aantal Banken: 2 Dual Channel Support: Nee CPU Fabrikant: GenuineIntel CPU Familie: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz Model 4, Stepping 7 CPU Speed: 2799 MHz |
|
| |||
| |||
| Had net een dubbel te controleren voor je en ja het zal passen. De DDR2 SDRAM en dat is wat je wilt. De 2GB die het meest uw raad kan nemen. CG
__________________ "Droom alsof je live forever, Live alsof je sterven vandaag" |
|
| |||
| |||
| Thanks again man, zeer op prijs stellen uw hulp |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help Kiezen tussen 2 laptops? | chilloutcolin | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Need Help Kiezen PC | bauer24 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 31 augustus 2009 12:43 |
| Kiezen voor een nieuw moederbord | EightbaII | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 12 Jan 2009 18:25 |
| Kiezen tussen 2 laptops, help! | MWp | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 9 Jan 2009 07:29 |
| Need Help kiezen van een moederbord | Agon | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 20 aug 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |