![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone min fråga är att jag vill uppgradera mitt RAM från 1 GB till 2 GB och jag är inte säker på om alla 240pin RAM är densamma, dvs passar samma slots. Väduren jag har nu är Den här och det som jag tittar på är Tack för alla råd du kan ge mig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja det passar.
|
| |||
| |||
| Tack |
|
| |||
| |||
| Välkommen
__________________ "Dream som om du kommer att leva för evigt, leva som om du kommer att dö i dag" |
|
| |||
| |||
| Ledsen om detta verkar självklart men vill dubbelkolla innan de köper. Den bör fungera i min pc brukar det? Moderkort: MSI (Microstar) MS-7255 (P4M900M-L) Maximal minneskapacitet: 2048MB Currently Installed Memory: 1GB Ledig Memory Slots: 0 Antal Banker: 2 Dual Channel Support: Nej CPU Tillverkare: GenuineIntel CPU Familj: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz Model 4 Stepping 7 CPU Speed: 2799 MHz |
|
| |||
| |||
| Just haft en dubbelkolla för dig och ja det passar. Dess DDR2 SDRAM vilket är vad du vill. Dess 2GB vilket är det mesta du styrelsen kan ta. CG
__________________ "Dream som om du kommer att leva för evigt, leva som om du kommer att dö i dag" |
|
| |||
| |||
| Tack igen mannen, uppskattar din hjälp |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp att välja mellan 2 laptops? | chilloutcolin | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Behöver du hjälp att välja dator | bauer24 | General Hardware Chat | 1 | 31 AUGUSTI 2009 12:43 |
| Att välja ett nytt moderkort | Eightball | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 12 januari 2009 18:25 |
| Välja mellan 2 datorer, snälla hjälp! | MWp | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 9 januari 2009 07:29 |
| Behöver du hjälp med att välja ett moderkort | Agon | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 20 august 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |