vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Mitä "Memory Standard todella tarkoittaa?

Reply

Thread Tools
Old 1 marraskuu 2008, 08:57
Jäsen

Default Mitä "Memory Standard todella tarkoittaa?

Muisti Vakiona emolevy
Hei - Olen tällä hetkellä rakennuksen ensimmäinen tietokone.

Jos minun pitäisi valita tämän Emolevy:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813188024
Ja tämä muistiin:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16820231145

Haluaisin olla tuhlaamatta rahaa valita emolevy, jossa on muistia standardin DDR2 800 ja muistin nopeus DDR2-1000?

Sen sijaan minun pitäisi mennä tämän muistiin:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16820231122

Kiitos.
Old 1 marraskuu 2008, 10:32
Rahoittajien ryhmän

ja jos aluksella vain tukee DDR2 800MHz sitten jos soveltaa 25% overclock että muisti suoritetaan 1066mhz. mutta tämä emolevy on yksi parhaista ja im varma, että se tukee DDR2 1066hmz, mabey sen discryption kirjoitettiin tuolloin kanssa mobo ensimmäisinä bios ainoa tuettu 1066hmz tai mabey sen vain kirjoitettu väärin. jos valitsit soveltaa tätä overclock ja te dont nessesairly halua overclock suorittimen voit alentaa multiplyer.
Old 1 marraskuu 2008, 13:27
Rahoittajien ryhmän

Ellet ole itse haluavat overclock tietokone, mene kanssa hitaampaa kamaa joka tapauksessa, se runsaasti paitsi jos haluaa Overclock. Myös, i ei suositella 780i piirisarja, ellette itse vaativat SLI tukea, P45 on parempi arvo, ja ne kestävät paljon siistimpi.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 1 marraskuu 2008, 18:41
Rahoittajien ryhmän

Ellei käytössäsi on E8400 + ja OCing se 4.7ghz tai näin, jotain enemmän kuin DDR 800 on rahan haaskausta.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2 marraskuu 2008, 03:12
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Carbon View Post
Ellei käytössäsi on E8400 + ja OCing se 4.7ghz tai näin, jotain enemmän kuin DDR 800 on rahan haaskausta.
wow todella? Olen pahoillani näistä pähkinä työpaikkoja, jotka maksavat £ 300 + varten ddr3 ram: o
Old 2 marraskuu 2008, 04:54
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Spencer2004 View Post
wow todella? Olen pahoillani näistä pähkinä työpaikkoja, jotka maksavat £ 300 + varten ddr3 ram: o
DDR3 on erillinen kysymys. Mutta se on edelleen rahan tuhlausta liikaa. Se olisi melko hyvä lisätä - lopulta. Mutta ei vielä, ja kello nopeuksilla tarjotaan nyt aiotaan naurettava kun i7 rullina noin. Se ei ole P4 päivää nopeuden merkitystä & PC-2700 -> PC-3200 oli suuri hyppää. Ainoastaan overclocking RAM oikeastaan ole hyödyllisyys on tässä vaiheessa peli - It's all noin tee sitä yhdessä CPU pitämään 1:1 suhde enää.

Yleisesti, tyhmät ihmiset ovat aina ostaa overpriced laitteisto vain keuliminen. Näemme sen quads, näemme sen DDR3, näemme sen multi-TB asetusten kanssa kamala platter tiheys juuttunut RAID 0, kaksikäyttötuotteita 8800 Ultras kun 8800GT suoriutuu jokainen. Ne ovat laitteisto vastaa niitä tyyppejä, jotka ostavat kehno tuonti autot ja kiinni jättiläinen spoilers niistä ja eivät tiedä, mitä vääntömomentti ja teho ovat tai Audiophile joka ostaa $ 599 kullattu kaapelit hänen digitaalinen äänijärjestelmä.

Mielestäni olisi parempi puhua jonkun kanssa, joka ei tiedä mitään laitteistoja ja kertoa hänelle, mitkä osat ovat parhaita ja miksi, kuin yksi niistä ihmisistä, jotka luulevat lisäämällä LCD: n virkistystaajuutta ja sammuttamalla V-Sync tekee heille XxxXtReMe Gamer. Nämä ihmiset ovat bane minun olemassaolo: he eivät opi, ne eivät ole hiljaa, ja ne ehdottoman rakkauden menot rahaa turhaa Gizmos.

Siksi on tärkeää tarjota laadukasta apua ihmisille alkaa kuten OP, kuin jos sinulla postitse tällaisen asian overclocking foorumeilla tai lukemattomia muita sivustoja ihmiset poimia joitakin hulluja ideoita.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 2 marraskuu 2008, 07:15
Rahoittajien ryhmän

Ollakseni rehellinen, olen hieman että Carbon kuitenkin tiedän, että se ei ole paljon parempi, mutta en silti halua sitä, mutta olen onnistunut carm itse alas paljon ja saa tyhmiä juttuja, mutta neuvoja Annan on aina paras arvo tavaraa ilman, että lisätään "Olen parempi kuin sinä" osa sitä.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.