![]() |
|
| |||
| |||
| Minne Standard på Hovedkort Hei - jeg er for tiden å bygge min første datamaskin. Hvis jeg skulle velge dette hovedkortet: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813188024 Og dette minnet: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16820231145 Ville jeg være å kaste bort penger ved å velge et hovedkort med et minne standard DDR2 800 og et minne hastighet DDR2 1000? I stedet skal jeg gå med dette minne: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16820231122 Takk. |
|
| |||
| |||
| godt hvis et styre bare støtter DDR2 800mhz så hvis du bruker en 25% overclock at minnet vil kjøre på 1066MHz. Men dette hovedkortet er en av de beste og im at den støtter DDR2 1066hmz, mabey sin discryption ble skrevet på den tiden med mobo tidlige bios støttes bare 1066hmz eller mabey sin bare skrevet feil. hvis du velger å bruke denne overclock og du dont nessesairly vil overclock CPU du kan redusere multiplyer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med mindre du faktisk ønsker å overclock maskinen, går med langsommere ting likevel, det rikelig med mindre du ønsker å Overclock. Også, jeg vil ikke anbefale det 780i-brikkesett, med mindre du faktisk krever SLI-støtte, en P45 er bedre verdi, og vil kjøre en mye kjøligere.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med mindre du bruker en E8400 + og OCing over 4.7ghz eller så, noe høyere enn DDR 800 er en sløsing med penger.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| wow egentlig? Jeg synes synd på disse mutter jobber som betaler £ 300 + for ddr3 ram: o |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Generelt dumme folk vil alltid kjøpe overpriced maskinvare bare for å briljere. Vi ser det med quads, ser vi det med DDR3, ser vi det med multi-TB oppsett med horrible tallerken tetthet fast i RAID 0, dual 8800 Ultras når 8800GT gir bedre resultater enn hver enkelt. De er maskinvaren tilsvarer de folka som kjøper crappy importere biler og stokk gigantiske spoilers dem og vet ikke hva dreiemoment og hestekrefter er eller audiophile som kjøper $ 599 gullbelagt kabler for sine digitale lydsystem. Jeg vil mye heller snakke med noen som ikke vet noe om maskinvare og fortelle ham hva delene er den beste og hvorfor, enn blant dem som tror økt sine LCD's oppdateringsfrekvensen og slå av V-Sync vil gjøre dem en XxxXtReMe Gamer. Disse menneskene er bane av min eksistens: de ikke lære, de ikke kjeft, og de absolutt elsker å bruke penger på meningsløse gizmoer. Derfor er det viktig å levere kvalitet råd til folk som starter ut som OP, som om du legger inn denne typen ting på overclocking fora eller et mylder av andre nettsteder vil folk plukke opp noen sprø ideer.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| For å være ærlig, jeg er litt sånn Carbon, men jeg vet det ikke vil være mye bedre, men jeg fortsatt vil ha det, men jeg har klart å carm meg ned mye og ikke så dumme ting, men rådene jeg gir er alltid best value ting, uten ekstra "Jeg er bedre enn deg"-element til det. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rapportert Memory ikke samsvarer Beløp over installerte Memory | weedan_ash | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Små standard printer | pest79456 | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 28 desember 2008 05:26 |
| Hjelp til å se på videoen overført fra standard kamera | ashmehta | Multimedia & Kodeker | 4 | 25 april 2008 05:39 |
| Lastet ned en DVD, ikke i vanlig format, ikke sikker på hvilket program | gladrock | Multimedia & Kodeker | 1 | 2 januar 2008 11:52 |
| Standard Naming Convention | DrWatson | General Software Chat | 3 | 23 nov 2007 18:19 |
| Thread Tools | |
| |