![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har Dell Latituted D600 og her http://reviews.cnet.com/laptops/dell...-30957345.html den siger, at RAM-teknologi DDR SDRAM, de siger det, at hukommelse-specifikation er DDR266/PC2100. Hvilken slags hukommelse skal jeg få, hvis det siger, at? Jeg ved, hvordan du installerer jeg bare ikke lyst til at lave til og købe den forkerte slags hukommelse. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad som helst her bør arbejde bøde.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
http://www.newegg.com/Store/SubCateg...=Laptop-Memory |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Højre kan klare et par ting op! Ja kanoakavirus du er korrekte, er det bærbare hukommelse han / hun har brug At den bærbare computer understøtter en max på 2gigs så bør du tjekke at se, hvilke beløb, du allerede har Hvis 1gig bare en anden af de samme Det skal DDR ikke DDR2 Dette vil arbejde perfekt
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er den bedste form for OS / computer for at få? | MadHatter | General Software Chat | 4 | 20 oktober 2009 12:56 |
| Hvilken form for software er det? | luqmoon | General Software Chat | 4 | 25 januar 2009 17:06 |
| Installation Nye ram og ikke sikker på, om det er den rigtige form | mpenney | CPU, bundkort og RAM | 9 | 9. sep 2008 15:01 |
| Hvilken slags strømforsyning skal jeg bruge? | Insaneman1731 | Cases & Strømforsyninger | 8 | 25th Dec 2007 16:12 |
| Hvilken type computer har du? | GKNY | General Hardware Chat | 39 | 30 august 2007 13:23 |
| Thread Tools | |
| |