![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg har Dell Latituted D600 og her http://reviews.cnet.com/laptops/dell...-30957345.html står det at RAM-teknologi DDR SDRAM, det står det at minnet spesifikasjonen samsvar er DDR266/PC2100. Hva slags minne bør jeg få om det står det? Jeg vet hvordan du installerer jeg ikke vil rote opp og kjøper feil type minne. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt her skal fungere fint.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
http://www.newegg.com/Store/SubCateg...=Laptop-Memory |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høyre kan klare noen ting opp! Ja kanoakavirus Du er riktig er det laptop minnet han / hun trenger Som laptop støtter en max av 2gigs så du må se hva beløpet du allerede har Hvis 1gig bare en av de samme Det må være DDR ikke DDR2 Dette fungerer perfekt
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er den beste slags OS / Computer å få? | Madhatter | General Software Chat | 4 | 20 oktober 2009 12:56 |
| Hva slags programvare er dette? | luqmoon | General Software Chat | 4 | 25 januar 2009 17:06 |
| Installere Ny ram og ikke sikker på om det er den riktige typen | mpenney | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 9nde sep 2008 15:01 |
| Hva slags strømforsyning trenger jeg? | Insaneman1731 | Bærevesker & Strømforsyning | 8 | 25 desember 2007 16:12 |
| Hva slags datamaskin har du? | GKNY | General Hardware Chat | 39 | 30 august 2007 13:23 |
| Thread Tools | |
| |