![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg bygger en ny pc, og jeg er ikke rigtig sikker på, hvad mor bord skal jeg købe. Her er de ting, som jeg vil lægge i det: - Nvidia 9600 GT PCI - Intel Core 2 Quad harddisk, DVD-rom, ram osv. .... Jeg ved, at Processor og grafikkort betyder faktisk noget, men jeg dont kende hvad mor bord bruge, Jeg bygger denne pc til gaming. Det gør moderen bord virkelig sagen , Hvad skal jeg kigge efter.Hjælp mig med at vælge en Please |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at tage et kig på denne tråd.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ingen grund til at få et 9600GT og et quad til gaming. CPU'en er ikke nær så vigtigt som GPU.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
godt takket fyrene |
|
| |||
| |||
| Intet problem, kommer tilbage, hvis du har brug for yderligere hjælp.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| takket carbon |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| MODEREN BESTYRELSENS HJÆLP! | lights0ut56 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 28 januar 2008 21:45 |
| Ny mor bord | marsay001 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 18 januar 2008 10:37 |
| Moder bord spørgsmål | evoriot | CPU, bundkort og RAM | 4 | 18 januar 2008 04:23 |
| Vil denne RAM arbejde w / dette Moder Board? | Pyro | CPU, bundkort og RAM | 5 | 15 januar 2008 17:47 |
| Moder bord | anwar_auctions | CPU, bundkort og RAM | 1 | 20. maj 2007 22:46 |
| Thread Tools | |
| |