![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi i am rakentaa uuden pc, enkä ole aivan varma, mitä äiti aluksella minun pitäisi ostaa. tässä ovat tavaraa, jotka aion ottaa sen: - Nvidia 9600 GT PCI - Intel Core 2 Quad kiintolevy, dvd-rom, ram jne. .... Tiedän, että prosessori ja graafinen kortti on merkitystä, mutta olen todella mukava tietää, mitä äiti aluksella käyttää, i am rakennetaan pc peli. Niin äiti aluksella todella asia Mitä minun pitäisi etsiä.Auta minua valitsemaan yhden Please |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritän ottaen katso tämän säikeen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole mitään syytä saada 9600GT ja quad peli. Suoritin ei ole läheskään niin tärkeä kuin GPU.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
hyvin kiitos kundit |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, tule takaisin, jos tarvitset lisää apua.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| ansiosta hiiltä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Äitinsä HALLITUKSEN OHJE! | lights0ut56 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 28th Jan 2008 21:45 |
| Uusi äiti aluksella | marsay001 | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 18th Jan 2008 10:37 |
| Äiti aluksella kysymyksiä | evoriot | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 18th Jan 2008 04:23 |
| Onko tämä RAM työn w / tämä äiti hallituksen? | Pyro | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 15 Jan 2008 17:47 |
| Äiti aluksella | anwar_auctions | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 20. toukokuuta 2007 22:46 |
| Thread Tools | |
| |