![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi ik ben het bouwen van een nieuwe pc, en ik ben er niet echt zeker weet wat moeder boord moet ik kopen. hier zijn de spullen die ik ga in het: - Nvidia 9600 GT PCI - Intel Core 2 Quad harde schijf, DVD-ROM, RAM, enz. .... Ik weet dat de processor en grafische kaart er wel toe doet, maar ik ben nu dont know what moederbord te gebruiken, ik ben het bouwen van deze pc voor gaming. Dat geldt ook voor de moeder boord echt zaak , Wat moet ik zoeken.Help me kiezen aub |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probeer eens een kijkje nemen op deze draad.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen reden om een 9600GT en een quad voor gaming. De CPU is niet zo belangrijk als de GPU.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
goed dankzij jongens |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, kom terug als je verder helpen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| dankzij koolstof |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| MOEDER PENSION HELP! | lights0ut56 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 28 Jan 2008 21:45 |
| Nieuw moederbord | marsay001 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 18 Jan 2008 10:37 |
| Moeder raad vragen | evoriot | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 18 Jan 2008 04:23 |
| Zal dit werken RAM w / dit moederbord? | Pyro | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 15 Jan 2008 17:47 |
| Moeder boord | anwar_auctions | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 20 mei 2007 22:46 |
| Thread Tools | |
| |