![]() |
|
| |||
| |||
| Hei jeg bygge en ny PC, og jeg er ikke helt sikker på hva mor bord skal jeg kjøpe. Her er ting som jeg kommer til å legge i det: - Nvidia 9600 gt PCI - Intel Core 2 Quad harddisk, DVD-ROM, RAM etc. .... Jeg vet at prosessor og grafikkort gjør saken, men jeg egentlig ikke vet hva moren bord til å bruke, jeg bygge denne PC for spilling. Det gjør mor styret virkelig betyr noe Hva bør jeg se etter.Hjelp meg å velge en Ver |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv å ta en titt på denne tråden.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ingen grunn til å få et 9600GT og quadkjerne for spill. CPU ikke er nesten like viktig som GPU.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
vel takket gutta |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, kommer tilbake hvis du trenger mer hjelp.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| takket karbon |