![]() |
|
| |||
| |||
| Hej jag bygga en ny dator, och jag är inte riktigt säker på vad moderkortet ska jag köpa. här är saker som jag kommer att sätta i den: - Nvidia 9600 GT PCI - Intel Core 2 Quad hårddisk, DVD-ROM, RAM osv .... Jag vet att processor och Grafikkort inte fråga, men jag vet inte vad moderkortet att använda, jag bygger detta st för spel. Det gör moderkortet verkligen fråga Vad ska jag leta efter.Hjälp mig välja en Snälla |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försök att ta en titt på denna tråd.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns ingen anledning att skaffa ett 9600GT och en quad för spel. CPU inte är nästan lika viktig som GPU.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
och tack killar |
|
| |||
| |||
| Inga problem, kom tillbaka om du behöver ytterligare hjälp.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| tack kol |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Moderkortet HJÄLP! | lights0ut56 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 28 januari 2008 21:45 |
| Nya moderkortet | marsay001 | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 18 januari 2008 10:37 |
| Moderkortet frågor | evoriot | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 18 januari 2008 04:23 |
| Kommer detta RAM arbete w / detta moderkortet? | Pyro | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 15 januari 2008 17:47 |
| Moderkortet | anwar_auctions | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 20 maj 2007 22:46 |
| Thread Tools | |
| |