![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har ASUS Intel 850 Chipset P4T-E Bundkort Socket 478 P4. Jeg har for nylig har forsøgt at bygge en pc ud af det, men løb ind i nogle problemer. Im nye til dette websted slags ... men her må vi gå. Jeg tænkte på, hvordan man kan finde ud af, hvad slags PS, RAM, og andre har brug for med MB at få det kører. Jeg har det meste ældre dele. Men der var et tidspunkt, hvor jeg gjorde få det kører. Men om 2 dage senere det bare lukke ned, og jeg startede den op igen, og det var stukket på posten. Bare en sort skærm. Jeg tryed utallige ting, såsom ... Ændring PS, Ram, Frakobling af HDS, CD, og Floppy. Så tilbage til mit spørgsmål. Er der en måde at se, hvilken slags PS, og andre komponenter, som den behøver. Jeg håber, at jeg sagde alt det rigtige, så du alle kan forstå, hvad mit problem er. Thanks a lot, og im virkelig lookin frem til at få rådgivning / hjælp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis det stoped arbejder, og du prøvet alle de forskellige ting, så det lyder som sin død Ud over dette er et gammelt bord, og sandsynligvis ikke worht det at købe nye dele for
| |||
| |||
| godt at kunne være sandt, men en af mine venner fortalte mig, at det kunne være PS, og han havde ret, fordi jeg prøvet det. Så jeg forsøgte at finde ud af en måde at se, hvilken type PS bundkortet understøtter. Og der er også et grønt lys på MB, og det lyser op, ville det betyde noget? |
|
| |||
| |||
| alle primærenheder bør arbejde bare købe den rigtige form for sagen |
|
| |||
| |||
| Jeg har aldrig haft den oprindelige sag. Min ven gav mig en masse dele, og MB var en af dem. Jeg har bygget en pc med det, og som jeg sagde det gjorde arbejdet, men jeg tror, PS brændt ud eller sådan noget. Er der en certin watttal at MB behov? eller kan det være? |
|
| |||
| |||
| det kan stort set enhver im shure alle dags primærenheder wioll være masser |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få dig noget i retning af en Corsair 450W Unit, de ar gode enheder, og skal vare du et stykke tid, selv mellem bygger.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min skærm er arbejde og min tårn arbejder, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Ny rig ikke fungerer | sebo1989 | General Hardware Chat | 11 | 1 februar 2008 21:48 |
| USB 2 ikke fungerer | torana9x | General Hardware Chat | 11 | 4 januar 2008 13:25 |
| VPN Ikke Working | mc_blue | Virus, Spyware & Sikkerhed | 5 | 30 april 2007 09:41 |
| Min CD Rom ikke fungerer, hjælper du? | Studio. | Drives & flytbare medier | 6 | 21. mar 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |