![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ASUS Intel 850 Chipset P4T-E emolevy socket 478 P4. Olen viime aikoina ovat yrittäneet rakentaa kpl pois tästä, mutta joutui joitakin ongelmia. Im uusi tähän sivustoon sellaista ... mutta tässä sitä mennään. Mietin, miten saada selville, millaisia PS, RAM-muistia, ja muita tarpeita varten MB saada sen käynnissä. Olen enimmäkseen vanhempia osia. Mutta siellä oli yksi hetkellä jossa i ei saada sen käynnissä. Mutta noin 2 päivää myöhemmin se vain suljetaan, ja olen aloittanut sen takaisin, ja se oli juuttunut post. Vain musta ruutu. I tryed lukemattomia asioita, kuten ... muuttaminen PS, Ram, irrottaminen HDS, CD, ja Floppy. Joten takaisin kysymykseeni. Onko tapa nähdä, millaisen PS ja muita komponentteja, joita se tarvitsee. Toivon sanoi kaiken oikein, joten kaikki voivat ymmärtää, mitä ongelmia on. Kiitos paljon, ja im todella Näyttää eteenpäin saamaan neuvoja / apua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jos se stoped työ-ja olet kokeillut kaikkia näitä eri asioita, se kuulostaa niin kuin kuollut lisäksi tämä on vanha hallituksen ja todennäköisesti ei worht se ostaa uusia osia
| |||
| |||
| hyvin, että voisi olla totta, mutta ystäväni kertoi minulle, että se voisi olla PS, ja hän oli oikeassa, koska olen testannut sitä. Joten olen yrittänyt selvittää, tapa nähdä, millaisen PS emolevysi tukee. Ja lisäksi on olemassa vihreää valoa annetun megatavua, ja se syttyy, ei se merkitse mitään? |
|
| |||
| |||
| kaikki psus pitäisi toimia vain ostaa oikeus luontoisetuuksien osalta |
|
| |||
| |||
| En ole koskaan ollut alkuperäisessä tapauksessa. Ystäväni antoi minulle paljon osia, ja MB oli yksi heistä. Olen rakentanut pc sen kanssa, ja kuten sanoin, se ei toimi, mutta uskon, PS poltettu tai jotain. Onko certin wattiluku että MB tarpeisiin? tai se voi olla mikä tahansa? |
|
| |||
| |||
| se voi olla aika paljon mitään im Shure kaikki nykypäivän psus wioll on runsaasti |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hanki itsellesi jotain kuin Corsair 450W yksikkö, ne ar hyvä yksikköä, ja se olisi viimeinen olet jonkin aikaa, vaikka välillä rakentuu.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma seurata toimii ja minun torni toimii, mutta ei yhdessä | nickny | Rautatavaran Chat | 7 | 22. Jul 2009 14:26 |
| New rig ei toimi | sebo1989 | Rautatavaran Chat | 11 | 1. Feb 2008 21:48 |
| USB-2 ei toimi | torana9x | Rautatavaran Chat | 11 | 4. Jan 2008 13:25 |
| VPN Ei Työskentely | mc_blue | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 30th Apr 2007 09:41 |
| Omat CD-ROM ei toimi, apua kiitos? | studiossa. | Drives & Removable Media | 6 | 21. Maaliskuu 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |