![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har ASUS Intel 850-brikkesett P4T-E Hovedkort Socket 478 P4. Jeg har nylig blitt prøver å bygge en pc ut av dette, men kjørte på noen problemer. Im ny på dette nettstedet slags ... men her er vi igjen. Jeg lurte på hvordan du skal finne ut hva slags PS, RAM og andre behov for MB for å få den i gang. Jeg har sett voksne deler. Men det var et tidspunkt der jeg gjorde får det kjører. Men om 2 dager senere det bare stengt ned, og jeg startet det opp, og den ble sittende fast på innlegget. Bare en svart skjerm. Jeg tryed utallige ting, som ... Endre PS, Ram, kople HDS, CD og diskett. Så tilbake til spørsmålet mitt. Er det en måte å se hva slags PS og andre komponenter den trenger. Jeg håper jeg sa alt rett, slik at dere alle kan forstå hva problemet mitt er. Thanks a lot, og im virkelig ser fram til å få råd / hjelp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis det stoped arbeider, og du prøvd alle de forskjellige ting så det høres ut som sin død i tillegg er dette et gammelt bord og sannsynligvis ikke worht det å kjøpe nye deler for
| |||
| |||
| vel som kunne være sant, men en venn av meg fortalte at det kunne være PS, og han var rett fordi jeg testet det. Så jeg prøvde å finne en måte å se hva slags PS hovedkortet støtter. Og også det er et grønt lys på MB, og det lyser opp, ville det bety noe? |
|
| |||
| |||
| alle psus bør arbeide bare kjøpe den riktige typen for fall |
|
| |||
| |||
| Jeg har aldri hatt den opprinnelige saken. Min venn ga meg en masse deler, og MB var en av dem. Jeg bygde en PC med den, og som jeg har sagt det fungerte, men jeg tror PS brent ut eller noe. Er det en certin effekten at MB behov? eller kan det bli? |
|
| |||
| |||
| det kan være ganske mye noen im shure alle dagens psus wioll være rikelig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kom deg noe sånt som en Corsair 450W Unit, de ar gode enheter, og skal vare en stund, selv mellom bygger.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skjermen min jobber og min tårnet fungerer, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Ny rigg ikke fungerer | sebo1989 | General Hardware Chat | 11 | 1 februar 2008 21:48 |
| USB 2 fungerer ikke | torana9x | General Hardware Chat | 11 | 4 januar 2008 13:25 |
| VPN Not Working | mc_blue | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 30 april 2007 09:41 |
| Min CD ikke fungerer, kan du hjelpe? | studio. | Drivere og flyttbare medier | 6 | 21 mars 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |