![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå jeg får den XFX 780i bundkort og jeg tænker denne RAM, og få et andet sæt, når jeg får et operativsystem, der understøtter det. Men efter at se på Corsair fora, ser det ud til folk har problemer med at bruge alle 4 RAM bugter, de havde brug for at underclock hukommelsen for at få det til at virke. Så her er mine spørgsmål:
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På en side bemærkning er du planlægger at køre en 64bit OS? Fordi du skal.
| |||
| |||
| ikke ved første (kan ikke råd til det), men jeg vil være, når jeg har råd til det, jeg ment at siger, at i stillingen, men måske var det ikke klart nok, sorry. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At RAM er 2x2, der kun vil være brug 2 slots! Mennesker har problemer, når de bruger 4x1's besætte alle RAM slots 2x2 = 4 er rigeligt
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| selv for Vista 64? |
|
| |||
| |||
| Jep
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hmm, kan jeg holde fast i, at dengang, og hvis det af en eller anden mærkelig grund, jeg føler jeg har brug for mere, kan jeg altid få mere, men vil ikke være i et stykke tid, så det vil blive billigere og måske endda få andre ting opgraderet af så. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som en generel regel 64 er ikke det værd, medmindre du kører 6GB eller derover. Men det er dit opkald ..
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm, og jeg ville få denne 4GB, så jeg har mit GFX-kort (en anden 768MB (jeg tror, det er inkluderet i grænse)) og eventuelt fik 8GB bagefter at sørge for god Performace, fordi jeg tænkte 2GB kunne være for lidt til Vista, og mere, og jeg har brug for 64 bit. |
|
| |||
| |||
| Lol Jeg kører mine på 1gig deles med onboard GPU og jeg har ca 300-400 venstre på alle tidspunkter! Jeg planlægger at sætte en anden koncert i det, men kun for gaming
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |