![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No Saan XFX 780i emolevy Olen ajatellut Tämän RAM, ja saada toinen, kun saan käyttöjärjestelmä, joka tukee sitä. Kuitenkin kun tarkastellaan Corsair foorumeilla näyttää ihmisillä on vaikeuksia käyttää kaikkia 4 RAM lahdissa, ne tarvitsivat underclock muistiin, jotta saan sen toimimaan. Joten tässä on minun kysymyksiä:
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytössä Sivuhuomautuksena aiotte on käytössä 64-bittinen käyttöjärjestelmä? Koska sinun täytyy.
| |||
| |||
| ole ensimmäinen (ei ole varaa), mutta aion olla, kun on varaa, olen seen ja toteaa, että jälkeen, mutta ehkä se ei ole riittävän selkeä, sorry. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Että RAM on 2x2, joka vain käyttää 2 paikkaa! Ihmiset ovat ongelmia, kun he käyttävät 4x1: n täytön kaikki Muistikannat 2x2 = 4 on runsaasti
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| myös Vista 64? |
|
| |||
| |||
| Yep
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hmm, olen ehkä kiinni siitä sitten, ja jos jostain kumman syystä minun on enemmän, voin aina saada lisää, mutta ei ole vähään aikaan, joten saat halvemmalla ja voi jopa muita juttuja päivitetä sitten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pääsääntöisesti 64 ei ole sen arvoinen, jos käytät 6GB tai yli. Mutta se puhelu ..
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm, ja aioin saada tämä 4GB, niin minulla on GFX-kortti (toinen 768MB (mielestäni tämä on sisällytetty raja)) ja mahdollisesti sai 8GB jälkeen varmistaa hyvän suorituskykyinen, koska ajattelin 2GB voitaisiin liian vähän Vista, ja kaikki enemmän ja on 64-bittinen. |
|
| |||
| |||
| Lol olen jo kaivoksen 1gig jaettu laivalla GPU ja minulla on noin 300-400 jättää aina! Olen suunnittelun käyttöön toisella keikalla siihen, mutta vain pelaamiseen
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |