![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ik krijg het XFX 780i moederbord en ik ben het denken over deze RAM, en krijgen een andere set als ik een OS dat ondersteunt. Maar na te kijken naar de corsair forums, lijkt mensen hebben problemen met het gebruik van alle 4 RAM baaien, zij underclock nodig om het geheugen te krijgen om te werken. Dus hier zijn mijn vragen:
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Op een zijde nota bent u van plan op het draaien van een 64Bit OS? Omdat je moet.
| |||
| |||
| niet bij de eerste (niet kunnen veroorloven), maar ik zal als ik kan veroorloven, ik komst aan, zegt dat in de post, maar misschien was het niet duidelijk genoeg, sorry. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| RAM is dat 2x2 die zal alleen gebruikt 2 slots! Mensen hebben problemen als ze met behulp van 4x1's vullen alle RAM-sleuven 2x2 = 4 is genoeg
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| zelfs voor Vista, 64? |
|
| |||
| |||
| Yep
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hmm, ik kan vasthouden aan dat dan, en als enige reden dat ik vreemd vind dat ik meer nodig, ik kan altijd meer, maar dit zal niet voor een tijdje, dus krijg je goedkoper en wellicht zelfs andere dingen verbeterd door dan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als algemene regel 64 wordt het niet waard, tenzij u 6GB of ouder. Maar het is uw oproep ..
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm, well i was going to get dit 4GB, dan heb ik mijn gfx kaart (een ander 768MB (Ik denk dat dit is opgenomen in de limiet)) en eventueel daarna kreeg 8GB om er zeker van goede performace, want ik dacht 2GB kunnen worden te weinig voor Vista, en meer en ik moet 64 bit. |
|
| |||
| |||
| Lol ik ben de mijne draait op 1gig gedeeld met onboard GPU en ik heb ongeveer 300-400 links te allen tijde! Ik ben van plan om nog een gig in, maar alleen voor spellen
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |