![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg får XFX 780i hovedkort og jeg tenker denne RAM, og får et annet sett når jeg får et OS som støtter det. Men når du ser på Corsair forum, det synes folk har problemer med å bruke alle 4 RAM vikene, de trengte for å underclock minnet for å få det til å fungere. Så her er mitt spørsmål:
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På en side notatet er du planlegge om du kjører en 64bit OS? Fordi du må.
| |||
| |||
| ikke i det første (kan ikke ha råd til det) men jeg skal bli når jeg har råd til det, jeg ment å sier at i posten, men kanskje den ikke var klar nok, beklager. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At RAM er 2x2 som bare bruker 2 slots! Folk har problemer når de bruker 4x1's fylle alle RAM slots 2x2 = 4 er god
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| selv for Vista 64? |
|
| |||
| |||
| Jepp
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hmm, jeg kan holde fast med det da, og hvis noen merkelig grunn Jeg føler jeg trenger mer, jeg kan alltid komme mer, men vil ikke bli en stund, så det får billigere og kanskje også få andre ting oppgradert med så. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som en generell regel 64 er ikke verdt det, med mindre du kjører 6 GB eller mer. Men det er samtalen ..
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm, vel jeg skulle få denne 4GB, så jeg har mine GFX kortet (en annen 768MB (jeg tror dette er inkludert i limit)) og muligens har 8GB etterpå for å sørge for god performace, fordi jeg tenkte 2GB kan være for lite for Vista, og flere og jeg trenger 64 bit. |
|
| |||
| |||
| Lol Jeg kjører mine på 1gig deles med onboard GPU og jeg har om lag 300-400 venstre til alle tider! Jeg planlegging på å sette en gig i det, men bare for spill
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |