mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Hvad Bedste køler til A Intel LGA Socket 775 Q6600 G0

Reply

Thread Tools
Old 20 februar 2009, 07:40
Donor-Gruppen

Default Hvad Bedste køler til A Intel LGA Socket 775 Q6600 G0

Hi all, dæmningen jeg savnede dette sted

Anyhows, har jeg besluttet at jeg vil investere i en ny CPU køler til min Q6600 som er træt af at lytte til mit crap standard jamre om lide det har nogle alvorlige problemer.

Am ikke søger at overclock som sådan, men måske vil jeg gerne gøre det til at sige 2.7Ghz eller måske endda 3 GHz tider, men ikke tunge clocking over 3 GHz.

Tja, jeg har brugt hele formiddagen på et par hjemmesider søger at købe en CPU heatsink og fan og også krydstjekning med eventuelle anmeldelser, jeg kan finde primært kommer fra frostytech.com

Jeg tror, jeg har fundet nogle kølere, der kan arbejde, men der er kun få ting bedrift mig tilbage fra den endelige klik for at købe.

Ok nogle jeg har fundet er gode interms af hvor højt de løber under belastning osv., men der igen de bruger dem crappy plastik fødder

Kan nogen lede mig til en god heatsink, at de kender, som vil mindske mine temps meget det og er rart og stille. Nogle jeg allerede har kigget på er ....

Akasa AK-961 CPU køler Intel LGA 775

Akasa AK-965BL CPU køler Intel LGA 775

Akasa AK-965 CPU køler Intel LGA 775

OCZ Vanquisher CPU Cooler - OCZTVANQ

OCZ Vendetta CPU Cooler - OCZTVEND

Disse er nogle jeg har været at se på og læse nogle anmeldelser fra frostytech. Revisionerne er dejligt, men de behøver gå ind i nogle detaljer, og nogle - punkter er at sætte mig ud i at bestemme, om et givet en.

Så jeg tænkte har nogen her fik en af disse jeg nævnt, eller skal de vide for enhver god køler, som vil arbejde Nice og gør ikke sagen, selv om det har dem, plast fødder, aslong da det vil passe, al glæde

Min nuværende bord isnt meget godt, men det vil blive udskiftet i næste kommende måneder.

MSI 7366 P6NGM-FD

Jeg har en anden en, der er Asus P5KPL-CM men gøre for at dårlig sensor jeg sat tilbage i MSI en.

Dens en standard ATX tilfældet med micro ATX mobo fra MSI i det.

Sorry for det lange indlæg, jeg håber nogen kan pege mig i den rigtige retning, jeg ønsker at tilbringe højst sige £ 30 på max £ 25 eller så hvis det er muligt.

Kind Regards

Mit system: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Bundkort:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Hukommelse:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Grafikkort (r):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Lydkort:
Snart:)
Harddisk (e):
WD 250 GB 16MB
Optisk drev (r):
LG DVD-RW SATA
Sag / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Køling:
Xigmatek Dark Knight
Network / Internet:
3,6 Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 20 februar 2009, 11:09
Donor-Gruppen

Jeg forstår ikke, hvorfor ville du ikke bare købe Xigmatek der er øverst i Frostytech's liste og er billige.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 februar 2009, 13:18
Donor-Gruppen

Jeg har aldrig selv tænkt på at kontrollere det faktiske websted

Jeg havde et kig på, at det ser ikke alt for dårlig for Jeg var i en sådan blind panik efter få timer, det mest grundlæggende svar passeret mig ved hehe.

Det har plast fødder og dens multi CPU støtte, ikke at dens et problem, men jeg var kinda leder efter en CPU køler, der vil kun arbejde med en LGA socket 775 og intet andet. Ikke vigtigt spørgsmål anyhows.

Skål
Old 20 februar 2009, 18:23
Donor-Gruppen

Den bedste Luftkøling løsning er Thermalright Ultra 120 Extreme.
Leder du efter en CPU køler, at kun støtter socket 775 ikke giver nogen mening overhovedet.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 21 februar 2009, 05:48
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Krlll View Post
Den bedste Luftkøling løsning er Thermalright Ultra 120 Extreme.
Leder du efter en CPU køler, at kun støtter socket 775 ikke giver nogen mening overhovedet.
Hvorfor ikke Jamen jeg dont tankerne, hvis den understøtter multi-opsætning, men jeg er altid kun vil bruge Intel LGA775 anyhows, så jeg ikke set nogen mening i at få sådan multifit og måske lider nogle tilbageslag forsøger at installere det på mobo, LGA775 sockets er følsomt nok til at passe endnu højere grad om budget mobo og under multifit heatsink ville måske giver mig endnu mere besværet, hehe ..... med min store klodsede hænder

At Xigmatek er tad om kære side , Men måske er bedst at investere i en god køler og skære den billige ting.

Vil få en lookie på at 120 ekstreme Også tak
Old 21 februar 2009, 06:29
Donor-Gruppen

Jeg dnot vide, om der har multi socket støtte vil gøre det mere vanskeligt at installere heatsink, du kan have lige så mange problemer med en 775 kun HSF.
Du har ret, om prisen for at damn TRUE selv og måske er det overkill for dig?
Vær forsigtig, uanset hvilken en, du vælger, især fordi du bruger mATX bundkort og nogle af de bedre heatsinks er gigantiske.
God luick.
Old 21 februar 2009, 23:46
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Krlll View Post
Jeg dnot vide, om der har multi socket støtte vil gøre det mere vanskeligt at installere heatsink, du kan have lige så mange problemer med en 775 kun HSF.
Du har ret, om prisen for at damn TRUE selv og måske er det overkill for dig?
Vær forsigtig, uanset hvilken en, du vælger, især fordi du bruger mATX bundkort og nogle af de bedre heatsinks er gigantiske.
God luick.

Yeah sandt, hmm og jeg gik videre og fik en i sidste ende op, dets billigere end billig hehe, så hvis det gør ikke arbejde ud jeg kan tage mig selv og gå få en ordentlig ATX bord og derefter få en god køligere.

Jeg fik den Kühler CPU Arctic Køling Freezer 7 Pro PWM Sockel 775 i sidste ende ikke så tungt på lommen, så hvis det dont arbejde ud af, at det plejer være et stort tilbageskridt

Godt punkt om mATX bord Jeg håber det passer

Kind regards
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sådan overlock Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz gitarman4 CPU, bundkort og RAM 1 31. maj 2009 02:45
Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 sajasio CPU, bundkort og RAM 5 2 marts 2009 23:00
Best socket 775 luftkøleren thingie2 CPU, bundkort og RAM 17 19 juli 2008 02:59
Hvad er den bedste CPU Luftkøling for Intel Quad Core Q6600? Subyne Simean CPU, bundkort og RAM 6 26th Dec 2007 09:26
Intel processorer - Opgradering min Intel Pentium 4 2.66Ghz Problem General Hardware Chat 1 21. sep 2006 20:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.