![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi all, dæmningen jeg savnede dette sted
![]() Anyhows, har jeg besluttet at jeg vil investere i en ny CPU køler til min Q6600 som er træt af at lytte til mit crap standard jamre om lide det har nogle alvorlige problemer. Am ikke søger at overclock som sådan, men måske vil jeg gerne gøre det til at sige 2.7Ghz eller måske endda 3 GHz tider, men ikke tunge clocking over 3 GHz. Tja, jeg har brugt hele formiddagen på et par hjemmesider søger at købe en CPU heatsink og fan og også krydstjekning med eventuelle anmeldelser, jeg kan finde primært kommer fra frostytech.comJeg tror, jeg har fundet nogle kølere, der kan arbejde, men der er kun få ting bedrift mig tilbage fra den endelige klik for at købe. Ok nogle jeg har fundet er gode interms af hvor højt de løber under belastning osv., men der igen de bruger dem crappy plastik fødder Kan nogen lede mig til en god heatsink, at de kender, som vil mindske mine temps meget det og er rart og stille. Nogle jeg allerede har kigget på er .... Akasa AK-961 CPU køler Intel LGA 775 Akasa AK-965BL CPU køler Intel LGA 775 Akasa AK-965 CPU køler Intel LGA 775 OCZ Vanquisher CPU Cooler - OCZTVANQ OCZ Vendetta CPU Cooler - OCZTVEND Disse er nogle jeg har været at se på og læse nogle anmeldelser fra frostytech. Revisionerne er dejligt, men de behøver gå ind i nogle detaljer, og nogle - punkter er at sætte mig ud i at bestemme, om et givet en. Så jeg tænkte har nogen her fik en af disse jeg nævnt, eller skal de vide for enhver god køler, som vil arbejde Nice og gør ikke sagen, selv om det har dem, plast fødder, aslong da det vil passe, al glæde Min nuværende bord isnt meget godt, men det vil blive udskiftet i næste kommende måneder. MSI 7366 P6NGM-FD Jeg har en anden en, der er Asus P5KPL-CM men gøre for at dårlig sensor jeg sat tilbage i MSI en. Dens en standard ATX tilfældet med micro ATX mobo fra MSI i det. Sorry for det lange indlæg, jeg håber nogen kan pege mig i den rigtige retning, jeg ønsker at tilbringe højst sige £ 30 på max £ 25 eller så hvis det er muligt. Kind Regards Mit system: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forstår ikke, hvorfor ville du ikke bare købe Xigmatek der er øverst i Frostytech's liste og er billige.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
Jeg har aldrig selv tænkt på at kontrollere det faktiske webstedJeg havde et kig på, at det ser ikke alt for dårlig for Jeg var i en sådan blind panik efter få timer, det mest grundlæggende svar passeret mig ved hehe.Det har plast fødder og dens multi CPU støtte, ikke at dens et problem, men jeg var kinda leder efter en CPU køler, der vil kun arbejde med en LGA socket 775 og intet andet. Ikke vigtigt spørgsmål anyhows. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den bedste Luftkøling løsning er Thermalright Ultra 120 Extreme.
| |||
| |||
| Citat:
Jamen jeg dont tankerne, hvis den understøtter multi-opsætning, men jeg er altid kun vil bruge Intel LGA775 anyhows, så jeg ikke set nogen mening i at få sådan multifit og måske lider nogle tilbageslag forsøger at installere det på mobo, LGA775 sockets er følsomt nok til at passe endnu højere grad om budget mobo og under multifit heatsink ville måske giver mig endnu mere besværet, hehe ..... med min store klodsede hænder At Xigmatek er tad om kære side , Men måske er bedst at investere i en god køler og skære den billige ting. Vil få en lookie på at 120 ekstreme Også tak |
|
| |||
| |||
| Jeg dnot vide, om der har multi socket støtte vil gøre det mere vanskeligt at installere heatsink, du kan have lige så mange problemer med en 775 kun HSF. Du har ret, om prisen for at damn TRUE selv og måske er det overkill for dig? Vær forsigtig, uanset hvilken en, du vælger, især fordi du bruger mATX bundkort og nogle af de bedre heatsinks er gigantiske. God luick. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Yeah sandt, hmm og jeg gik videre og fik en i sidste ende op, dets billigere end billig hehe, så hvis det gør ikke arbejde ud jeg kan tage mig selv og gå få en ordentlig ATX bord og derefter få en god køligere.Jeg fik den Kühler CPU Arctic Køling Freezer 7 Pro PWM Sockel 775 i sidste ende ikke så tungt på lommen, så hvis det dont arbejde ud af, at det plejer være et stort tilbageskridt Godt punkt om mATX bord Jeg håber det passer Kind regards |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan overlock Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz | gitarman4 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 31. maj 2009 02:45 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPU, bundkort og RAM | 5 | 2 marts 2009 23:00 |
| Best socket 775 luftkøleren | thingie2 | CPU, bundkort og RAM | 17 | 19 juli 2008 02:59 |
| Hvad er den bedste CPU Luftkøling for Intel Quad Core Q6600? | Subyne Simean | CPU, bundkort og RAM | 6 | 26th Dec 2007 09:26 |
| Intel processorer - Opgradering min Intel Pentium 4 2.66Ghz | Problem | General Hardware Chat | 1 | 21. sep 2006 20:44 |
| Thread Tools | |
| |