vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Whats Paras Cooler For A Intel LGA Socket 775 Q6600 G0

Reply

Thread Tools
Old 20 helmikuu 2009, 07:40
Rahoittajien ryhmän

Default Whats Paras Cooler For A Intel LGA Socket 775 Q6600 G0

Hi all, pato kaipasin tätä paikkaa

Anyhows, olen päättänyt, että aion investoida uuteen CPU cooler minun Q6600 koska olen kyllästynyt kuuntele minun crap default voihkia samankaltaisille se on joitakin vakavia kysymyksiä.

En ole etsivät overclock sinänsä, mutta ehkä haluan tuoda esiin sen sanoa 2.7Ghz tai jopa 3 GHz joskus, mutta ei raskaiden clocking yli 3 GHz.

No olen viettänyt koko aamuna muutaman sivustot HAKU ostaa CPU heatsink ja tuuletin ja myös rajat tarkkailun kaikki arviot i löytyy pääasiassa peräisin frostytech.com

Mielestäni olen löytänyt noin jäähdyttimet, että voisi toimia, mutta on vain muutamia asioita tilalla minulle takaisin lopullinen napsauttamalla ostaa.

Ok joitakin olen löytänyt ovat hyviä interms siitä, kuinka kovaa ne suoritetaan kuormitettuna jne., mutta siellä jälleen he käyttävät näitä kehno muovi jalat

Voiko joku ohjata minut hyvä heatsink, että he tietävät, että se vähentää minun temps hyvin niin, ja on mukava ja hiljainen. Joitakin olen jo tutustunut ovat ....

Akasa AK-961 CPU cooler Intel LGA 775

Akasa AK-965BL CPU cooler Intel LGA 775

Akasa AK-965 CPU cooler Intel LGA 775

OCZ Vanquisher CPU Cooler - OCZTVANQ

OCZ Vendetta CPU Cooler - OCZTVEND

Nämä ovat joitakin olen ollut käsittelemässä ja käsittelyssä joitakin arvioita frostytech. Katsaukset ovat mukavia, mutta ne eivät mene melko yksityiskohtaisesti ja jotkut - huomauttaa laittavat minut pois päätettäessä jonkin yksi.

Joten ihmettelin on joku täällä sain yhden näistä i lueteltujen tai he tiedä mitään hyvää jäähdytin, joka työskentelee nice and doesnt asia, vaikka se on kyseisten muovisäkkien jalat, aslong sillä se sopii, al olla onnellinen

Oma nykyinen hallitus isnt erittäin hyvä, mutta se korvataan ensi lähikuukausina.

MSI 7366 P6NGM-FD

Minulla on toinen, joka on Asus P5KPL-CM mutta tehdä huono anturi esitin takaisin MSI yksi.

Sen normaali ATX tapauksessa mikro ATX mobo alkaen MSI siihen.

Sorry for the kauan postitse Toivon joku voi kohta minut oikeaan suuntaan, olen etsiskellä viettää enintään sanoa £ 30 enintään £ 25 tai, jos mahdollista.

Kind Regards

My System: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Emolevy:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM-muisti:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Äänikortti:
Pian:)
Kiintolevy (t):
WD 250 GB 16MB
Optinen asema (t):
LG DVD-RW SATA
Asia / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Jäähdytys:
Xigmatek Dark Knight
Network / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (t):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 20 helmikuu 2009, 11:09
Rahoittajien ryhmän

En ymmärrä, miksi te ette vain ostaa Xigmatek joka on yläosassa Frostytech n luettelo ja on edullinen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 helmikuu 2009, 13:18
Rahoittajien ryhmän

En ole koskaan edes ajatellut tarkkailun olemassa todellinen verkkosivuilla

Minulla oli katsoa, että näyttää ole liian huono liian Olin niin sokea paniikin jälkeen muutaman hrs, alkeellisinta vastauksia läpäissyt minulle hehe.

Se on muovia jalkaa ja sen monen suorittimen tuki, ei se ongelma, mutta olin kinda etsii CPU cooler että vain työtään, LGA socket 775, eikä mitään muuta. Ei tärkeä kysymys anyhows.

Hurraa
Old 20 helmikuu 2009, 18:23
Rahoittajien ryhmän

Paras ilmajäähdytyksen ratkaisu on Thermalright Ultra-120 eXtreme.
Etsitkö CPU cooler että vain tukee socket 775 ei ole mitään järkeä lainkaan.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 21 helmikuu 2009, 05:48
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Krlll View Post
Paras ilmajäähdytyksen ratkaisu on Thermalright Ultra-120 eXtreme.
Etsitkö CPU cooler että vain tukee socket 775 ei ole mitään järkeä lainkaan.
Miksi ei No i dont mielessä, jos se tukee eri asetukset, mutta olen vain koskaan aio käyttää Intel LGA775 anyhows, joten en nähnyt mitään järkeä siinä, että tällainen multifit ja ehkä kärsimystä joitakin takaisku yrittää asentaa sen mobo, LGA775 pistorasiat ovat kiperiä, ne mahtuvat vieläkin enemmän talousarvioon mobo ja ottaa multifit heatsink olisi ehkä aiheuttaa minulle vielä hässäkkä, hehe ..... minun iso kömpelö käsissä

Tämä Xigmatek on tad on hyvä puoli , Mutta ehkä olen paras investoida hyvä cooler ja leikata pois halpaa tavaraa.

Saavat lookie tuohon 120 äärimmäinen liikaa, kiitos
Old 21 helmikuu 2009, 06:29
Rahoittajien ryhmän

I dnot tiedä, ottaa usean pistorasiaan tuen ansiosta on enää vaikea asentaa heatsink, sinulla voi olla aivan yhtä paljon ongelmia, joiden 775 vain HSF.
Olet oikeassa hinta että pirun TRUE kuitenkin, ja ehkä on ylilyönti sinua?
Ole varovainen riippumatta josta voit valita ennen kuin käytät mATX emolevyn ja joidenkin sen parempi heatsinks ovat valtavia.
Hyvä luick.
Old 21 helmikuu 2009, 23:46
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Krlll View Post
I dnot tiedä, ottaa usean pistorasiaan tuen ansiosta on enää vaikea asentaa heatsink, sinulla voi olla aivan yhtä paljon ongelmia, joiden 775 vain HSF.
Olet oikeassa hinta että pirun TRUE kuitenkin, ja ehkä on ylilyönti sinua?
Ole varovainen riippumatta josta voit valita ennen kuin käytät mATX emolevyn ja joidenkin sen parempi heatsinks ovat valtavia.
Hyvä luick.

Joo totta, hmm hyvin menin eteenpäin ja sai yhden loppuun asti, sen halvemmaksi kuin halpa hehe, joten jos se doesnt selvittää i voi toteuttaa itseäni ja mene saada asianmukaista ATX aluksella ja sen jälkeen saat hyvän siistimpi.

Sain Kühler CPU Arctic Cooling Freezer 7 Pro-PWM Sockel 775 vuonna loppuun asti ole liian raskas juuri taskussa, joten jos se dont työtä, se tapana olla merkittävä takaisku

Hyvä pointti siitä mATX aluksella Toivon, että se sopii

Ystävällisin terveisin
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Miten overlock Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz gitarman4 CPUs, Emolevyt & RAM 1 31. toukokuuta 2009 02:45
Intel Core 2 Duo E8500 v. Intel Core 2 Quad Q9650 v. Intel Core i7 920 v. Intel Core i7 940 sajasio CPUs, Emolevyt & RAM 5 2. Maaliskuu 2009 23:00
Best socket 775 Jäähdytyspatteri thingie2 CPUs, Emolevyt & RAM 17 19. Jul 2008 02:59
Mikä on paras CPU ilmajäähdytyksen varten Intel Quad Core Q6600? Subyne Simean CPUs, Emolevyt & RAM 6 26. Joulukuu 2007 09:26
Intel prosessorit - Päivitys minun Intel Pentium 4 2,66 GHz Glitch Rautatavaran Chat 1 21. Sep 2006 20:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.