![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi all, pato kaipasin tätä paikkaa
![]() Anyhows, olen päättänyt, että aion investoida uuteen CPU cooler minun Q6600 koska olen kyllästynyt kuuntele minun crap default voihkia samankaltaisille se on joitakin vakavia kysymyksiä. En ole etsivät overclock sinänsä, mutta ehkä haluan tuoda esiin sen sanoa 2.7Ghz tai jopa 3 GHz joskus, mutta ei raskaiden clocking yli 3 GHz. No olen viettänyt koko aamuna muutaman sivustot HAKU ostaa CPU heatsink ja tuuletin ja myös rajat tarkkailun kaikki arviot i löytyy pääasiassa peräisin frostytech.comMielestäni olen löytänyt noin jäähdyttimet, että voisi toimia, mutta on vain muutamia asioita tilalla minulle takaisin lopullinen napsauttamalla ostaa. Ok joitakin olen löytänyt ovat hyviä interms siitä, kuinka kovaa ne suoritetaan kuormitettuna jne., mutta siellä jälleen he käyttävät näitä kehno muovi jalat Voiko joku ohjata minut hyvä heatsink, että he tietävät, että se vähentää minun temps hyvin niin, ja on mukava ja hiljainen. Joitakin olen jo tutustunut ovat .... Akasa AK-961 CPU cooler Intel LGA 775 Akasa AK-965BL CPU cooler Intel LGA 775 Akasa AK-965 CPU cooler Intel LGA 775 OCZ Vanquisher CPU Cooler - OCZTVANQ OCZ Vendetta CPU Cooler - OCZTVEND Nämä ovat joitakin olen ollut käsittelemässä ja käsittelyssä joitakin arvioita frostytech. Katsaukset ovat mukavia, mutta ne eivät mene melko yksityiskohtaisesti ja jotkut - huomauttaa laittavat minut pois päätettäessä jonkin yksi. Joten ihmettelin on joku täällä sain yhden näistä i lueteltujen tai he tiedä mitään hyvää jäähdytin, joka työskentelee nice and doesnt asia, vaikka se on kyseisten muovisäkkien jalat, aslong sillä se sopii, al olla onnellinen Oma nykyinen hallitus isnt erittäin hyvä, mutta se korvataan ensi lähikuukausina. MSI 7366 P6NGM-FD Minulla on toinen, joka on Asus P5KPL-CM mutta tehdä huono anturi esitin takaisin MSI yksi. Sen normaali ATX tapauksessa mikro ATX mobo alkaen MSI siihen. Sorry for the kauan postitse Toivon joku voi kohta minut oikeaan suuntaan, olen etsiskellä viettää enintään sanoa £ 30 enintään £ 25 tai, jos mahdollista. Kind Regards My System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ymmärrä, miksi te ette vain ostaa Xigmatek joka on yläosassa Frostytech n luettelo ja on edullinen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
En ole koskaan edes ajatellut tarkkailun olemassa todellinen verkkosivuillaMinulla oli katsoa, että näyttää ole liian huono liian Olin niin sokea paniikin jälkeen muutaman hrs, alkeellisinta vastauksia läpäissyt minulle hehe.Se on muovia jalkaa ja sen monen suorittimen tuki, ei se ongelma, mutta olin kinda etsii CPU cooler että vain työtään, LGA socket 775, eikä mitään muuta. Ei tärkeä kysymys anyhows. Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Paras ilmajäähdytyksen ratkaisu on Thermalright Ultra-120 eXtreme.
| |||
| |||
| Quote:
No i dont mielessä, jos se tukee eri asetukset, mutta olen vain koskaan aio käyttää Intel LGA775 anyhows, joten en nähnyt mitään järkeä siinä, että tällainen multifit ja ehkä kärsimystä joitakin takaisku yrittää asentaa sen mobo, LGA775 pistorasiat ovat kiperiä, ne mahtuvat vieläkin enemmän talousarvioon mobo ja ottaa multifit heatsink olisi ehkä aiheuttaa minulle vielä hässäkkä, hehe ..... minun iso kömpelö käsissä Tämä Xigmatek on tad on hyvä puoli , Mutta ehkä olen paras investoida hyvä cooler ja leikata pois halpaa tavaraa. Saavat lookie tuohon 120 äärimmäinen liikaa, kiitos |
|
| |||
| |||
| I dnot tiedä, ottaa usean pistorasiaan tuen ansiosta on enää vaikea asentaa heatsink, sinulla voi olla aivan yhtä paljon ongelmia, joiden 775 vain HSF. Olet oikeassa hinta että pirun TRUE kuitenkin, ja ehkä on ylilyönti sinua? Ole varovainen riippumatta josta voit valita ennen kuin käytät mATX emolevyn ja joidenkin sen parempi heatsinks ovat valtavia. Hyvä luick. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Joo totta, hmm hyvin menin eteenpäin ja sai yhden loppuun asti, sen halvemmaksi kuin halpa hehe, joten jos se doesnt selvittää i voi toteuttaa itseäni ja mene saada asianmukaista ATX aluksella ja sen jälkeen saat hyvän siistimpi.Sain Kühler CPU Arctic Cooling Freezer 7 Pro-PWM Sockel 775 vuonna loppuun asti ole liian raskas juuri taskussa, joten jos se dont työtä, se tapana olla merkittävä takaisku Hyvä pointti siitä mATX aluksella Toivon, että se sopii Ystävällisin terveisin |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten overlock Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz | gitarman4 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 31. toukokuuta 2009 02:45 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v. Intel Core 2 Quad Q9650 v. Intel Core i7 920 v. Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 2. Maaliskuu 2009 23:00 |
| Best socket 775 Jäähdytyspatteri | thingie2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 17 | 19. Jul 2008 02:59 |
| Mikä on paras CPU ilmajäähdytyksen varten Intel Quad Core Q6600? | Subyne Simean | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 26. Joulukuu 2007 09:26 |
| Intel prosessorit - Päivitys minun Intel Pentium 4 2,66 GHz | Glitch | Rautatavaran Chat | 1 | 21. Sep 2006 20:44 |
| Thread Tools | |
| |