mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Whats Beste koeler voor een Intel Socket 775 LGA Q6600 G0

Reply

Thread Tools
Old 20 februari 2009, 07:40
Donor Groep

Default Whats Beste koeler voor een Intel Socket 775 LGA Q6600 G0

Hi all, dam Ik miste deze plaats

Anyhows, ik heb besloten dat ik zal investeren in een nieuwe cpu-koeler voor mijn Q6600 als ik zat te luisteren naar mijn crap standaard zeuren over alsof het een aantal ernstige problemen.

Ben niet op zoek te overklokken als zodanig, maar misschien wil ik om te zeggen 2.7Ghz of misschien zelfs 3Ghz soms, maar niet zware kloksnelheid dan 3Ghz.

Nou ik ben de hele ochtend op een paar websites op zoek naar de aanschaf van een cpu-koeling en ventilator en ook de randvoorwaarden te controleren met alle beoordelingen ik kan vinden voornamelijk afkomstig uit frostytech.com

Ik denk dat ik heb gevonden wat koelers die kunnen werken, maar er is slechts een paar dingen die me terug uit de laatste klik om te kopen.

Ok wat ik heb gevonden zijn goede interms van hoe hard ze lopen onder belasting etc, maar er weer zijn met het gebruik van deze crappy plastic voeten

Kan iemand sturen me naar een goede koeling, dat zij weten dat zal mijn tijd heel veel en is zo mooi en rustig. Sommige heb ik al gekeken naar zijn ....

Akasa AK-961 CPU cooler Intel LGA 775

Akasa AK-965BL CPU cooler Intel LGA 775

Akasa AK-965 CPU cooler Intel LGA 775

OCZ overwinnaar CPU Cooler - OCZTVANQ

OCZ Vendetta CPU Cooler - OCZTVEND

Dat zijn enkele i zijn te kijken naar en lezen van enkele reviews uit frostytech. De beoordelingen zijn leuk, maar ze gaan in meer detail en een aantal - punten zijn om me uit te beslissen over ieder een.

Dus ik vroeg me af heeft iemand hier heb ik een van deze vermeld wordt of ze weten van een goede koeler, die het werk leuk en doesnt kwestie, ook al is deze kunststof voeten, aslong omdat het past, al graag

Mijn huidige boord isnt very good, maar het zal worden vervangen in de komende maanden.

MSI-7366 P6NGM-FD

Ik heb wel een ander die Asus P5KPL-CM maar doen om slechte sensor ik terug in de MSI-een.

Het is een standaard ATX geval met de micro ATX mobo van MSI in.

Sorry voor de lange post, ik hoop dat iemand kan me in de goede richting, ben op zoek te besteden niet meer dan zeggen £ 30 met max. 25 pond of zo als dat mogelijk is.

Met vriendelijke groet

Mijn Systeem: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Moederbord:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Geheugen:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Gainward Nvidia GTX260 GoldenSample
Sound Card:
Soon:)
Hard Drive (s):
WD 250 GB 16MB
Optische Drive (s):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Koeling:
Xigmatek Dark Knight
Netwerk / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 20 februari 2009, 11:09
Donor Groep

Ik begrijp niet waarom zou je niet alleen kopen Xigmatek die aan de bovenkant van Frostytech de lijst en is goedkoop.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 februari 2009, 13:18
Donor Groep

Ik heb nooit aan gedacht er feitelijke controle website

Ik had een blik op, dat ziet er niet al te slecht te Ik was in een dergelijke blinde paniek na enkele uren, de meest fundamentele antwoorden gaf me door hehe.

Het heeft kunststof voeten en haar multi cpu ondersteuning, niet dat haar een probleem, maar ik was een beetje op zoek naar een cpu-koeler die alleen werken met een LGA socket 775 en niets anders. Geen groot probleem anyhows.

Sante
Old 20 februari 2009, 18:23
Donor Groep

De beste luchtkoeling oplossing is de Thermalright Ultra 120 Extreme.
Op zoek naar een CPU-koeler die enige Socket 775 ondersteunt geen enkele zin.

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 21 februari 2009, 05:48
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krlll View Post
De beste luchtkoeling oplossing is de Thermalright Ultra 120 Extreme.
Op zoek naar een CPU-koeler die enige Socket 775 ondersteunt geen enkele zin.
Waarom niet Nou i dont erg als het ondersteunt meerdere opstellingen, maar ben alleen maar zal worden met behulp van de Intel LGA775 anyhows, dus ik gezien geen zin om dergelijke Multifit en misschien lijden sommige tegenslag proberen te installeren op mobo, LGA775 sockets zijn lastig genoeg om fit meer nog op de begroting mobo en Multifit koeling zou misschien oorzaak mij nog meer gedoe, hehe ..... met mijn grote onhandige handen

Xigmatek dat is iets voor de lieve kant , Maar misschien ben best om te investeren in een goede koeler en snijd de goedkope spul.

Krijgt een lookie op dat 120 extreem ook, dankzij
Old 21 februari 2009, 06:29
Donor Groep

Ik dnot weten of met multi-aansluiting ondersteuning maakt het niet moeilijk voor de installatie van de koeling, je kan net zo veel moeite met een 775 alleen HSF.
Je hebt gelijk over de prijs van die verdomde TRUE al en misschien is het overkill voor u?
Wees ongeacht van welke je kiest vooral als u gebruik maakt van mATX moederbord en een aantal van de betere heatsinks zijn gigantisch.
Goede luick.
Old 21 februari 2009, 23:46
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krlll View Post
Ik dnot weten of met multi-aansluiting ondersteuning maakt het niet moeilijk voor de installatie van de koeling, je kan net zo veel moeite met een 775 alleen HSF.
Je hebt gelijk over de prijs van die verdomde TRUE al en misschien is het overkill voor u?
Wees ongeacht van welke je kiest vooral als u gebruik maakt van mATX moederbord en een aantal van de betere heatsinks zijn gigantisch.
Goede luick.

Ja waar, hmm en ik ging vooruit en kreeg een op het einde van zijn goedkoper dan goedkoop hehe, dus als zij doesnt werk dat ik kan mezelf en ga je een goede ATX boord en krijgen dan een goede koeler.

Ik heb de CPU Kühler Arctic Cooling Freezer 7 Pro PWM Sockel 775 in het uiteindelijk niet te zwaar op de zak, dus als het dont werkt het gewoon als een grote tegenslag

Goed punt over de mATX bord Ik hoop dat het past

vriendelijke groeten
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe Overlock Intel Core 2 Quad Q6600 CPU 2.40GHz gitarman4 CPUs, Moederborden & RAM 1 31 mei 2009 02:45
Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 V Intel Core i7 940 sajasio CPUs, Moederborden & RAM 5 De 2 maart 2009 23:00
Best Socket 775 tussenkoeler thingie2 CPUs, Moederborden & RAM 17 19 jul 2008 02:59
Wat is de beste CPU luchtkoeling voor de Intel Quad Core Q6600? Subyne Simean CPUs, Moederborden & RAM 6 26 dec 2007 09:26
Intel-processors - Upgraden van mijn Intel Pentium 4 2,66 Glitch Algemeen Hardware Chat 1 21e Sep 2006 20:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.