![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi all, dam Ik miste deze plaats
![]() Anyhows, ik heb besloten dat ik zal investeren in een nieuwe cpu-koeler voor mijn Q6600 als ik zat te luisteren naar mijn crap standaard zeuren over alsof het een aantal ernstige problemen. Ben niet op zoek te overklokken als zodanig, maar misschien wil ik om te zeggen 2.7Ghz of misschien zelfs 3Ghz soms, maar niet zware kloksnelheid dan 3Ghz. Nou ik ben de hele ochtend op een paar websites op zoek naar de aanschaf van een cpu-koeling en ventilator en ook de randvoorwaarden te controleren met alle beoordelingen ik kan vinden voornamelijk afkomstig uit frostytech.comIk denk dat ik heb gevonden wat koelers die kunnen werken, maar er is slechts een paar dingen die me terug uit de laatste klik om te kopen. Ok wat ik heb gevonden zijn goede interms van hoe hard ze lopen onder belasting etc, maar er weer zijn met het gebruik van deze crappy plastic voeten Kan iemand sturen me naar een goede koeling, dat zij weten dat zal mijn tijd heel veel en is zo mooi en rustig. Sommige heb ik al gekeken naar zijn .... Akasa AK-961 CPU cooler Intel LGA 775 Akasa AK-965BL CPU cooler Intel LGA 775 Akasa AK-965 CPU cooler Intel LGA 775 OCZ overwinnaar CPU Cooler - OCZTVANQ OCZ Vendetta CPU Cooler - OCZTVEND Dat zijn enkele i zijn te kijken naar en lezen van enkele reviews uit frostytech. De beoordelingen zijn leuk, maar ze gaan in meer detail en een aantal - punten zijn om me uit te beslissen over ieder een. Dus ik vroeg me af heeft iemand hier heb ik een van deze vermeld wordt of ze weten van een goede koeler, die het werk leuk en doesnt kwestie, ook al is deze kunststof voeten, aslong omdat het past, al graag Mijn huidige boord isnt very good, maar het zal worden vervangen in de komende maanden. MSI-7366 P6NGM-FD Ik heb wel een ander die Asus P5KPL-CM maar doen om slechte sensor ik terug in de MSI-een. Het is een standaard ATX geval met de micro ATX mobo van MSI in. Sorry voor de lange post, ik hoop dat iemand kan me in de goede richting, ben op zoek te besteden niet meer dan zeggen £ 30 met max. 25 pond of zo als dat mogelijk is. Met vriendelijke groet Mijn Systeem: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik begrijp niet waarom zou je niet alleen kopen Xigmatek die aan de bovenkant van Frostytech de lijst en is goedkoop.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
Ik heb nooit aan gedacht er feitelijke controle websiteIk had een blik op, dat ziet er niet al te slecht te Ik was in een dergelijke blinde paniek na enkele uren, de meest fundamentele antwoorden gaf me door hehe.Het heeft kunststof voeten en haar multi cpu ondersteuning, niet dat haar een probleem, maar ik was een beetje op zoek naar een cpu-koeler die alleen werken met een LGA socket 775 en niets anders. Geen groot probleem anyhows. Sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De beste luchtkoeling oplossing is de Thermalright Ultra 120 Extreme.
| |||
| |||
| Citaat:
Nou i dont erg als het ondersteunt meerdere opstellingen, maar ben alleen maar zal worden met behulp van de Intel LGA775 anyhows, dus ik gezien geen zin om dergelijke Multifit en misschien lijden sommige tegenslag proberen te installeren op mobo, LGA775 sockets zijn lastig genoeg om fit meer nog op de begroting mobo en Multifit koeling zou misschien oorzaak mij nog meer gedoe, hehe ..... met mijn grote onhandige handen Xigmatek dat is iets voor de lieve kant , Maar misschien ben best om te investeren in een goede koeler en snijd de goedkope spul. Krijgt een lookie op dat 120 extreem ook, dankzij |
|
| |||
| |||
| Ik dnot weten of met multi-aansluiting ondersteuning maakt het niet moeilijk voor de installatie van de koeling, je kan net zo veel moeite met een 775 alleen HSF. Je hebt gelijk over de prijs van die verdomde TRUE al en misschien is het overkill voor u? Wees ongeacht van welke je kiest vooral als u gebruik maakt van mATX moederbord en een aantal van de betere heatsinks zijn gigantisch. Goede luick. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ja waar, hmm en ik ging vooruit en kreeg een op het einde van zijn goedkoper dan goedkoop hehe, dus als zij doesnt werk dat ik kan mezelf en ga je een goede ATX boord en krijgen dan een goede koeler.Ik heb de CPU Kühler Arctic Cooling Freezer 7 Pro PWM Sockel 775 in het uiteindelijk niet te zwaar op de zak, dus als het dont werkt het gewoon als een grote tegenslag Goed punt over de mATX bord Ik hoop dat het past vriendelijke groeten |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe Overlock Intel Core 2 Quad Q6600 CPU 2.40GHz | gitarman4 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 31 mei 2009 02:45 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 V Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 2 maart 2009 23:00 |
| Best Socket 775 tussenkoeler | thingie2 | CPUs, Moederborden & RAM | 17 | 19 jul 2008 02:59 |
| Wat is de beste CPU luchtkoeling voor de Intel Quad Core Q6600? | Subyne Simean | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 26 dec 2007 09:26 |
| Intel-processors - Upgraden van mijn Intel Pentium 4 2,66 | Glitch | Algemeen Hardware Chat | 1 | 21e Sep 2006 20:44 |
| Thread Tools | |
| |