mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Whats Best Cooler For Intel LGA Socket 775 Q6600 G0

Reply

Thread Tools
Old 20nde Feb 2009, 07:40
Donor Group

Default Whats Best Cooler For Intel LGA Socket 775 Q6600 G0

Hei alle, dam Jeg savnet dette stedet

Anyhows, har jeg besluttet at jeg vil investere i en ny CPU-kjøler til min Q6600 som er lei å lytte til mine crap standard Moan på som den har noen alvorlige problemer.

Er ikke ute til overclock som sådan, men kanskje jeg ønsker å heve den til å si 2.7Ghz eller kanskje til og med 3 GHz iblant, men ikke tung plikt clocking over 3 GHz.

Vel jeg har brukt hele formiddagen på noen nettsteder som ønsker å kjøpe en CPU heatsink og vifte og også på tvers kontroll med alle vurderingene jeg finner i hovedsak kommer fra frostytech.com

Jeg tror jeg har funnet noen coolers som kan virke, men det er bare noen ting å holde meg tilbake fra den endelige klikke for å kjøpe.

Ok noe jeg har funnet er gode interms av hvor høyt de kjøres under last etc, men det igjen de bruker dem crappy plast føtter

Kan noen styre meg til en god heatsink at de kjenner som vil redusere min temps svært så og er fin og rolig. Noe jeg allerede har sett på er ....

Akasa AK-961 CPU-kjøler Intel LGA 775

Akasa AK-965BL CPU kjøler Intel LGA 775

Akasa AK-965 CPU-kjøler Intel LGA 775

OCZ Vanquisher CPU Cooler - OCZTVANQ

OCZ Vendetta CPU Cooler - OCZTVEND

De er noen jeg har vært å se på og lese vurderinger fra frostytech. Det blir fint, men de går inn i noen detalj og noen - poeng er å sette meg fri fra avgjøre på en gitt én.

Så jeg lurte har noen her har en av disse i oppført eller gjøre de vet av noen bra kjøler som fungerer fint og doesnt saken selv om den har de plast fot, aslong som det passer, al gjerne

Min nåværende styret isnt veldig bra, men det vil bli erstattet i neste månedene.

MSI 7366 P6NGM-FD

Jeg har en annen som er Asus P5KPL-CM men til dårlig sensor jeg satt tilbake i MSI-en.

Dette er en standard ATX tilfellet med micro ATX mobo fra MSI i den.

Sorry for lang post, jeg håper noen kan peke meg i riktig retning, er ser å tilbringe mer enn si 30 pund på max £ 25, eller så hvis mulig.

Vennlig hilsen

Min System: Fred

Prosessor (er):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Hovedkort:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM-minne:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Lydkort:
Snart:)
Harddisk (er):
WD 250 GB 16MB
Optisk stasjon (er):
LG DVD-RW SATA
Case / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Cooling:
Xigmatek Dark Knight
Nettverk / Internett:
3,6 Mbps ADSL
Skjerm (er):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 20nde Feb 2009, 11:09
Donor Group

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare kjøpe Xigmatek som ligger på toppen av Frostytech liste og er billig.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20nde Feb 2009, 13:18
Donor Group

Jeg har aldri engang tenkt på avmerker det faktiske webområdet

Jeg hadde en kikk på det, ser ikke så ille for Jeg var i en slik blind panikk etter noen timer, de mest grunnleggende svar passerte meg ved hehe.

Det har plast føtter og multi CPU støtte, ikke at det et problem, men jeg var litt på utkikk etter en CPU-kjøler som bare fungerer med en LGA socket 775 og ingenting annet. Ikke store problemet anyhows.

Skål
Old 20nde Feb 2009, 18:23
Donor Group

Den beste luft kjøleløsning er Thermalright Ultra 120 Extreme.
Leter du etter en CPU-kjøler som bare støtter socket 775 gir ingen mening i det hele tatt.

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 21. Feb 2009, 05:48
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Krlll View Post
Den beste luft kjøleløsning er Thermalright Ultra 120 Extreme.
Leter du etter en CPU-kjøler som bare støtter socket 775 gir ingen mening i det hele tatt.
Hvorfor ikke Vel jeg dont mind om det støtter flere oppsett, men er bare noen gang kommer til å bruke Intel LGA775 anyhows, så jeg ser ikke noe poeng i å få slike multifit og kanskje lider noen tilbakeslag prøver å installere det på mobo, LGA775 socketer er vanskelig nok til å passe enda mer på budsjettet mobo og ha multifit heatsink ville kanskje føre meg enda mer stresset, hehe ..... med min store clumsy hender

Det Xigmatek er TAD på kjære side , Men kanskje er best å investere i en god kjøler og skar ut de billige ting.

Vil få en lookie på det 120 ekstreme også, takk
Old 21. Feb 2009, 06:29
Donor Group

Jeg dnot beskjed om at multi socket støtte vil gjøre det noe vanskeligere å installere heatsink, kan du ha like mye problemer med en 775 bare HSF.
Du er rett om prisen på den jævla TRUE men kanskje det er overkill for deg?
Vær forsiktig uansett hvilken du velger, særlig når du bruker mATX hovedkort og noen av de bedre heatsinks er gigantisk.
Good luick.
Old 21. Feb 2009, 23:46
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Krlll View Post
Jeg dnot beskjed om at multi socket støtte vil gjøre det noe vanskeligere å installere heatsink, kan du ha like mye problemer med en 775 bare HSF.
Du er rett om prisen på den jævla TRUE men kanskje det er overkill for deg?
Vær forsiktig uansett hvilken du velger, særlig når du bruker mATX hovedkort og noen av de bedre heatsinks er gigantisk.
Good luick.

Ja true, hmm vel jeg gikk fram og fikk en i havner, dets billigere enn billig hehe, så hvis det ikke fungerer jeg kan ta meg selv og hente et riktig ATX bord og deretter få en god kjøler.

Jeg har Kühler CPU Arctic Cooling Freezer 7 Pro PWM Sockel 775 i havne ikke så tung på lommen, så hvis det ikke fungerer den wont være et stort tilbakeslag

Godt poeng om mATX bord Jeg håper det passer

Vennlig hilsen
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hvordan overlock Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz gitarman4 CPUer, Hovedkort & RAM 1 31 mai 2009 02:45
Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 sajasio CPUer, Hovedkort & RAM 5 2 mars 2009 23:00
Best socket 775 luft kjøler thingie2 CPUer, Hovedkort & RAM 17 19 juli 2008 02:59
Hva er den beste CPU air kjøling for Intel Quad Core Q6600? Subyne Simean CPUer, Hovedkort & RAM 6 26 desember 2007 09:26
Intel-prosessorer - Oppgradering min Intel Pentium 4 2,66 Svikt General Hardware Chat 1 21. sep 2006 20:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.