![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle, dam Jeg savnet dette stedet
![]() Anyhows, har jeg besluttet at jeg vil investere i en ny CPU-kjøler til min Q6600 som er lei å lytte til mine crap standard Moan på som den har noen alvorlige problemer. Er ikke ute til overclock som sådan, men kanskje jeg ønsker å heve den til å si 2.7Ghz eller kanskje til og med 3 GHz iblant, men ikke tung plikt clocking over 3 GHz. Vel jeg har brukt hele formiddagen på noen nettsteder som ønsker å kjøpe en CPU heatsink og vifte og også på tvers kontroll med alle vurderingene jeg finner i hovedsak kommer fra frostytech.comJeg tror jeg har funnet noen coolers som kan virke, men det er bare noen ting å holde meg tilbake fra den endelige klikke for å kjøpe. Ok noe jeg har funnet er gode interms av hvor høyt de kjøres under last etc, men det igjen de bruker dem crappy plast føtter Kan noen styre meg til en god heatsink at de kjenner som vil redusere min temps svært så og er fin og rolig. Noe jeg allerede har sett på er .... Akasa AK-961 CPU-kjøler Intel LGA 775 Akasa AK-965BL CPU kjøler Intel LGA 775 Akasa AK-965 CPU-kjøler Intel LGA 775 OCZ Vanquisher CPU Cooler - OCZTVANQ OCZ Vendetta CPU Cooler - OCZTVEND De er noen jeg har vært å se på og lese vurderinger fra frostytech. Det blir fint, men de går inn i noen detalj og noen - poeng er å sette meg fri fra avgjøre på en gitt én. Så jeg lurte har noen her har en av disse i oppført eller gjøre de vet av noen bra kjøler som fungerer fint og doesnt saken selv om den har de plast fot, aslong som det passer, al gjerne Min nåværende styret isnt veldig bra, men det vil bli erstattet i neste månedene. MSI 7366 P6NGM-FD Jeg har en annen som er Asus P5KPL-CM men til dårlig sensor jeg satt tilbake i MSI-en. Dette er en standard ATX tilfellet med micro ATX mobo fra MSI i den. Sorry for lang post, jeg håper noen kan peke meg i riktig retning, er ser å tilbringe mer enn si 30 pund på max £ 25, eller så hvis mulig. Vennlig hilsen Min System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare kjøpe Xigmatek som ligger på toppen av Frostytech liste og er billig.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
Jeg har aldri engang tenkt på avmerker det faktiske webområdetJeg hadde en kikk på det, ser ikke så ille for Jeg var i en slik blind panikk etter noen timer, de mest grunnleggende svar passerte meg ved hehe.Det har plast føtter og multi CPU støtte, ikke at det et problem, men jeg var litt på utkikk etter en CPU-kjøler som bare fungerer med en LGA socket 775 og ingenting annet. Ikke store problemet anyhows. Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den beste luft kjøleløsning er Thermalright Ultra 120 Extreme.
| |||
| |||
| Sitat:
Vel jeg dont mind om det støtter flere oppsett, men er bare noen gang kommer til å bruke Intel LGA775 anyhows, så jeg ser ikke noe poeng i å få slike multifit og kanskje lider noen tilbakeslag prøver å installere det på mobo, LGA775 socketer er vanskelig nok til å passe enda mer på budsjettet mobo og ha multifit heatsink ville kanskje føre meg enda mer stresset, hehe ..... med min store clumsy hender Det Xigmatek er TAD på kjære side , Men kanskje er best å investere i en god kjøler og skar ut de billige ting. Vil få en lookie på det 120 ekstreme også, takk |
|
| |||
| |||
| Jeg dnot beskjed om at multi socket støtte vil gjøre det noe vanskeligere å installere heatsink, kan du ha like mye problemer med en 775 bare HSF. Du er rett om prisen på den jævla TRUE men kanskje det er overkill for deg? Vær forsiktig uansett hvilken du velger, særlig når du bruker mATX hovedkort og noen av de bedre heatsinks er gigantisk. Good luick. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Ja true, hmm vel jeg gikk fram og fikk en i havner, dets billigere enn billig hehe, så hvis det ikke fungerer jeg kan ta meg selv og hente et riktig ATX bord og deretter få en god kjøler.Jeg har Kühler CPU Arctic Cooling Freezer 7 Pro PWM Sockel 775 i havne ikke så tung på lommen, så hvis det ikke fungerer den wont være et stort tilbakeslag Godt poeng om mATX bord Jeg håper det passer Vennlig hilsen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan overlock Intel Core 2 Quad CPU Q6600 2.40GHz | gitarman4 | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 31 mai 2009 02:45 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| Best socket 775 luft kjøler | thingie2 | CPUer, Hovedkort & RAM | 17 | 19 juli 2008 02:59 |
| Hva er den beste CPU air kjøling for Intel Quad Core Q6600? | Subyne Simean | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 26 desember 2007 09:26 |
| Intel-prosessorer - Oppgradering min Intel Pentium 4 2,66 | Svikt | General Hardware Chat | 1 | 21. sep 2006 20:44 |
| Thread Tools | |
| |