![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ret første af sin min første tid at opbygge en computer, så gå let på mig ret så hvad forskellen mellem disse to mor bestyrelser http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku...ed # ProductTabs og http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku...ed # ProductTabs Det eneste, jeg kan finde er den første, har et par ekstra USB-porte og skumme har et ekstra PCI slot, og noget med lydkortet, er, at det? betyder det slot til lydkortet stikket prisen så meget? Ret, anyway thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Næsten ingen forskel ... Jeg vil gå med billigere en. Lydkort gør det dyrere, samt mangfoldigheden af ram, at de dyreste man kan holde, så jeg personligt ikke har brug for, at ting, så jeg ville gå med 200E en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De er begge på en overpris, nytteløs arkitektur hvis du bruger denne til gaming. Ellers er der stort set ingen forskel.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med P6T grund af bestyrelsen layout hvis man multi GPU vil du kun kunne bruge én slot kort, med krigsstien Der er masser af plads Og krigsstien har et par mere overclocking features for "Extreme" overclocking entusiast
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er forskellen mellem RJ45, RJ11 og RJ12? | ken979 | General Hardware Chat | 1 | 11 November 2009 06:35 |
| SDHC (Secure Digital High Capacity) Klasse 4 Vs. Klasse 6 - Hvad er forskellen? | cheesepuff | Drives & flytbare medier | 1 | 1 september 2009 09:43 |
| Hvad er forskellen mellem Windows Vista 32bit og 64bit? | hitman0042 | Windows-operativsystemer | 2 | 24 november 2008 01:14 |
| Hvad er forskellen mellem OEM and Non OEM OS | thingie2 | Windows-operativsystemer | 2 | 15 april 2008 13:16 |
| Hvad er forskellen mellem 10/100 netkort og en 10/100/1000? | Compasky | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 15 januar 2008 19:04 |
| Thread Tools | |
| |