![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| eerste recht van haar mijn eerste keer het bouwen van een computer, zodat gaan gemakkelijk op me recht dus whats het verschil tussen deze twee platen moeder http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku...ed # ProductTabs en http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku...ed # ProductTabs Het enige wat ik kan vinden is het eerste deel heeft een paar extra USB-poorten en het schuim heeft een extra PCI-slot, en iets met de geluidskaart, is dat het? doet de sleuf voor de geluidskaart aansluiting op de prijs die veel? Goed, toch thanks in advance |
|
| |||
| |||
| Bijna geen verschil ... Ik zou verder gaan met het goedkoper is. Geluidskaart maakt het duurder, evenals de diversiteit van de ram die de dure kan houden, ik persoonlijk niet nodig die dingen dus ik zou gaan met de 200E een |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ze zijn beide op een overpriced, nutteloos architectuur als u dit voor gaming. Anders is er eigenlijk geen verschil.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Met de P6T vanwege de lay-out als u gaat multi GPU u alleen gebruik kunnen maken van enkele sleuf kaarten, met de Rampage is er veel ruimte En de Rampage is nog enkele overklokken functies voor de "Extreme" overklokken liefhebber
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat is het verschil tussen, RJ45, RJ11 en RJ12? | ken979 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 11 november 2009 06:35 |
| SDHC (Secure Digital High Capacity) Class 4 Vs. Klasse 6 - Wat is het verschil? | cheesepuff | Drives & Removable Media | 1 | 1 september 2009 09:43 |
| Wat is het verschil tussen Windows Vista 32bit en 64bit? | hitman0042 | Windows besturingssystemen | 2 | 24 nov 2008 01:14 |
| Wat is het verschil tussen OEM en Non OEM OS | thingie2 | Windows besturingssystemen | 2 | 15 apr 2008 13:16 |
| Wat is het verschil tussen 10/100 netwerkkaart en een 10/100/1000? | Compasky | Netwerken, modems & VoIP | 6 | 15 Jan 2008 19:04 |
| Thread Tools | |
| |