![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| høyre første i sitt første gang å bygge en datamaskin, så ta det rolig på meg høyre så hva forskjellen mellom disse to mor boards http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku...ed # ProductTabs og http://www.komplett.ie/k/ki.aspx?sku...ed # ProductTabs Det eneste jeg kan finne er det første har et par ekstra USB-porter og skum har et ekstra PCI-sporet, og noe med lydkortet, er det alt? does sporet for lydkortet jack prisen så mye? Høyre, allikevel takk på forhånd |
|
| |||
| |||
| Nesten ingen forskjell ... Jeg vil gå med billigere. Lydkortet gjør gjøre det dyrere, samt mangfoldet av ram at dyr kan man holder, personlig Jeg trenger ikke at ting så jeg ville gå med 200E en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De er begge på en overpriced, ubrukelig arkitektur hvis du bruker dette for spill. Ellers er det i utgangspunktet ingen forskjell.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med P6T fordi styret layout hvis du går multi GPU vil du bare kunne bruke ett spor kort, med Rampage det er god plass Og Rampage har noen flere overclocking funksjoner for "Extreme" overclocking entusiast
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Whats the Difference Between, RJ45, RJ11 og RJ12? | ken979 | General Hardware Chat | 1 | 11 november 2009 06:35 |
| SDHC (Secure Digital High Capacity) Class 4 Vs. Klasse 6 - Hva er forskjellen? | cheesepuff | Drivere og flyttbare medier | 1 | 1 september 2009 09:43 |
| Hva er forskjellen mellom Windows Vista 32bit og 64bit? | hitman0042 | Windows-operativsystemer | 2 | 24 nov 2008 01:14 |
| Hva er forskjellen på OEM og ikke OEM OS | thingie2 | Windows-operativsystemer | 2 | 15 april 2008 13:16 |
| Hva er forskjellen mellom 10/100 nettverkskort og en 10/100/1000? | Compasky | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 15 januar 2008 19:04 |
| Thread Tools | |
| |