![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| når de er 8-12 borekerner kommer ud |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sent på året / begyndelsen af næste år til servere. Skrivebordet max vil være 6 centrale for mennesker med for lidt sund fornuft og for mange penge på omkring samme tid.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ... 8-12 støbekerner? That's a affald. Vi har næsten ikke fået nogen programmer i stand til at bruge 4 cores, endsige 8 eller 12. |
|
| |||
| |||
| Nej, de mennesker, der bruger quadcores faktisk altid brug for flere (CAD, destruktionsanstalter, etc).
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 11 | 29 august 2009 09:31 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPU, bundkort og RAM | 5 | 2 marts 2009 23:00 |
| Dual core processorer | gaesaeggi | CPU, bundkort og RAM | 1 | 14th Dec 2007 16:32 |
| Single Quad Core eller Dual Quad Core processorer? | Anonimouse | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th May 2007 00:33 |
| Dual Core Vs Quad Core processorer? | ong_1988 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 18 marts 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |