![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| wanneer 8.12 kernen uit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laat dit jaar / begin volgend jaar voor servers. Het bureaublad max. 6 kern zal worden voor mensen met te weinig zin en te veel geld op ongeveer dezelfde tijd.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ... 8.12 kernen? Dat is een verspilling. We hebben nauwelijks heb alle programma's gebruik kunnen maken van 4 cores, laat staan 8 of 12. |
|
| |||
| |||
| Nee, de mensen die gebruik maken van quadcores effectief altijd behoefte aan meer (CAD, rendering, etc).
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 11 | 29 augustus 2009 09:31 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 V Intel Core i7 940 | sajasio | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | De 2 maart 2009 23:00 |
| Dual core processors | gaesaeggi | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 14 dec 2007 16:32 |
| Single Quad Core of Dual Quad Core Processors? | Anonimouse | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 29 jun 2007 00:33 |
| Dual Core Vs quad core processors? | ong_1988 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 18 mrt 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |