![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| när de är 8-12 kärnor kommer ut |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sent i år / tidigt nästa år för servrar. Skrivbordet max kommer att 6 centrala för människor med för lite känsla och för mycket pengar på ungefär samma tidpunkt.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ... 8-12 kärnor? Det är ett avfall. Vi har knappt fått något program som kan utnyttja 4 kärnor, för att inte tala 8 eller 12. |
|
| |||
| |||
| Nej, de människor som använder quadcores faktiskt alltid behöver mer (CAD, rendering, etc).
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race | cheesepuff | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 29 augusti 2009 09:31 |
| Intel Core 2 Duo E8500 mot Intel Core 2 Quad Q9650 mot Intel Core i7 920 mot Intel Core i7 940 | sajasio | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 2 mars 2009 23:00 |
| Dual core-processorer | gaesaeggi | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 14 december 2007 16:32 |
| Single Quad-Core eller Dual Quad Core Processor? | Anonimouse | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 29 juni 2007 00:33 |
| Dual Core Vs Quad Core Processor? | ong_1988 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 18 mars 2007 22:22 |
| Thread Tools | |
| |