![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er netop blevet landet med en anden computer Pentium 4 Processor 2.000Gz Problemet er det kun har 256 MB RAM. Nu er jeg ikke sikker på, om jeg har brug for DDR eller DDR2 hukommelse Men hvad er de priser, jeg skal forvente at betale for at få ram op til mindst 512 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En 5er og eBay
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Så ikke dyre. Vil du stoler på ebay dog med EF computer dele, eller ville det være bedre at købe det nye |
|
| |||
| |||
| Jeg har købt 100's af brugte / nye dele off eBay Købt et lydkort fra Hongkong gang for 50cent, der blev borked!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok vil give det et kig. Jeg ved ikke normalt tillid ebay for elektriske varer / komponenter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg køber en masse ting på eBay. Bare vær forsigtig, købe fra anstændigt sælgere / større butikker, og hvis i tvivl, så post et link her først for at få en anden mening.
|
| |||
| |||
| Den største detailhandler online nu om dage er formentlig newegg.com. Men jeg vil helt sikkert tjekke enhver lille computer butikker i nærheden af dig, der er lokalt ejede. Du kan ofte finde super billige ting. |
|
| |||
| |||
| Newegg er USA og Canada kun Edit: Avatar Fallout3 store spil
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ja jeg vil kigge dig omkring på lokalt computerforretninger. Ikke har tillid til ebay, selvom den del er ikke afsendt brudt, 50% af tiden noget bliver rodet sammen. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tror du, at eBay ville være lige så populær som den er, hvis dette var tilfældet? Som jeg sagde tidligere, jeg har købt 100's of element fra eBay og kender andre, der har gjort det samme, men jeg har kun modtaget en defekt vare. Hvis du køber fra pålidelige sælgere så du har intet at bekymre sig om, alt hvad du skal gøre, er at kontrollere deres feedback ..... nemt!