![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen juuri laskeutunut toiseen tietokoneeseen
Pentium 4-prosessori 2.000Gz Ongelmana on, se on vain 256 Mt RAM-muistia. Nyt en ole varma, jos tarvitsen DDR tai DDR2-muistia kuitenkin mitkä ovat hinnat I olisi odottanut maksamaan saada RAM asti vähintään 512 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
A 5er ja eBay
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ei siis kallista. Voisitteko luottaa eBay joskin ec tietokoneen osia vai olisiko parempi ostaa uusia
|
|
|
|||
|
|||
|
Olen ostanut 100: n käytettyjen / uusien osien pois eBay
Osti äänikortti Hong Kong kerran 50cent että oli borked!
|
|||
|
|||
|
Ok antaa se näyttää. En yleensä ole luottamusta eBay sähkötarkoituksiin tavaroita / komponentteja
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Voin ostaa paljon tavaraa eBayssa.
Vain olla varovainen, ostaa ihmisarvoisen myyjiä / suurempia kauppoja, ja jos on epävarma, post linkki tässä ensin saada toista lausuntoa.
|
|
|||
|
|||
|
Suurin vähittäiskauppias online nykyään on luultavasti newegg.com. Haluan kuitenkin ehdottomasti tarkistaa mikä tahansa pieni tietokone-lähelläsi, jotka ovat paikallisesti. Voit hyvin usein löytää super halpaa tavaraa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Newegg on Yhdysvalloissa ja Kanadassa vain
Edit: Avatar Fallout3 hyvä peli
|
|||
|
|||
|
Niin haluan katsoa ympärilleen paikallisella tietokone kaupoissa. Älä luota eBay, vaikka osa ei ole lähetetty rikki, 50% ajasta jotain saavat sekaisin.
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Luuletko, että eBay olisi niin suosittu kuin se on, jos tämä tapahtuisi? Kuten sanoin aiemmin olen ostanut 100's of kohteen eBay ja tietää muiden, jotka ovat tehneet saman, mutta minulla on vain saanut yhden viallinen erä. Jos ostat luotettavien myyjien sitten ei ole mitään syytä huoleen, sinun tarvitsee vain tarkistaa palautetta ..... helppoa!