![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb zojuist geland met een andere computer
Pentium 4 Processor 2.000Gz Het probleem is dat slechts 256 MB RAM. Nu ben ik niet zeker of ik nodig DDR of DDR2-geheugen Maar wat zijn de prijzen die ik zou verwachten te betalen om het RAM-geheugen tot ten minste 512 |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Een 5er eBay
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
Dus niet duur. Zou u vertrouwen ebay al met de EG-computer delen of zou het beter zijn om het nieuwe
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb gekocht 100's van gebruikte / nieuwe onderdelen uitgeschakeld eBay
Kocht een geluidskaart uit Hong Kong eenmaal 50cent dat was borked!
|
|||
|
|||
|
Ok zal dit met een kijkje. Ik ben normaal niet vertrouwen ebay voor elektrische goederen / onderdelen
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik koop veel spullen op eBay.
Wees kopen van fatsoenlijke verkopers / grotere winkels, en in geval van twijfel, het plaatsen van een link hier eerst voor om een second opinion.
|
|
|||
|
|||
|
De grootste detailhandelaar online tegenwoordig is waarschijnlijk newegg.com. Maar ik zou zeker controleren kleine computer winkels bij u in de buurt die lokaal eigendom. U kunt heel vaak vinden super goedkoop spul.
|
|
|
|||
|
|||
|
Newegg is de Verenigde Staten en Canada
Edit: Avatar Fallout3 geweldig spel
|
|||
|
|||
|
Ja ik kijk rond op de lokale computer winkels. Niet vertrouwt ebay, zelfs indien het onderdeel niet is verzonden naar, 50% van de tijd iets krijgt messed up.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Denkt u dat eBay zou zo populair als het is, indien dit het geval? Zoals ik al eerder zei heb ik gekocht 100's van de post van eBay en weet van anderen die hetzelfde hebben gedaan, maar ik heb pas een defect product. Als u koopt van vertrouwde verkopers dan heb je geen zorgen te maken, alles wat je hoeft te doen is controleren of hun feedback ..... eenvoudig!