![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har fått kommet med en annen datamaskin Pentium 4 prosessor 2.000Gz Problemet er den bare har 256 MB RAM. Nå er jeg ikke sikker på om jeg trenger DDR eller DDR2 minne Men hva er prisene jeg bør vente til å betale for å få RAM opp til minst 512 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En 5er og eBay
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Så ikke dyrt. Kan du stole på ebay men med ec datamaskin deler eller ville det være bedre å kjøpe den nye |
|
| |||
| |||
| Jeg har kjøpt 100's av brukte / nye deler av eBay Kjøpt et lydkort fra Hongkong gang for 50cent som ble borked!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok vil gi den en titt. Jeg har normalt ikke stoler ebay for elektriske varer / komponenter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg kjøpe en masse ting på eBay. Bare vær forsiktig, kjøpe fra anstendig selgere / større butikker, og hvis du er i tvil, legg inn en link her først for å få et andre meninger.
|
| |||
| |||
| Den største forhandler nettet i dag er trolig newegg.com. Men jeg ville definitivt sjekke eventuelle liten datamaskin butikker i nærheten som er lokalt eid. Du kan ofte finne super billige ting. |
|
| |||
| |||
| Newegg er USA og Canada Edit: Avatar Fallout3 bra spill
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg vil se deg rundt på lokale datamaskinen butikker. Ikke tillit ebay, selv om en del ikke er sendt brutt, 50% av tiden noe får messed opp. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Tror du eBay ville være så populær som den er hvis dette er tilfelle? Som jeg sa tidligere har jeg kjøpt 100's of element fra eBay og vet om andre som har gjort det samme, men jeg har bare fått en defekt element. Hvis du kjøper fra klarerte selgere har du ingenting å bekymre deg, alt du trenger å gjøre er å sjekke tilbakemeldinger ..... enkelt!
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du en jobbwebområde | Demtschuk | Av Emne Diskusjon | 1 | 15 juli 2008 05:17 |
| Online manualer | mrdaveyk | Av Emne Diskusjon | 1 | 28 januar 2008 16:20 |
| Online Selling | Elias | Av Emne Diskusjon | 3 | 22 januar 2008 18:26 |
| Online Newspaper | coneill | Web Design, hosting & SEO | 2 | 6 januar 2008 10:08 |
| Thread Tools | |
| |