![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har just landat med en annan dator Pentium 4 processor 2.000Gz Problemet är att det bara har 256 MB RAM. Nu är jag inte säker på om jag behöver DDR eller DDR2-minne Men vilka är de priser jag borde förvänta att betala för att få RAM upp till minst 512 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En 5er och eBay
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Så inte dyra. Skulle du lita på ebay men med EG dator delar, eller skulle det vara bättre att köpa det nya |
|
| |||
| |||
| Jag har köpt 100 s begagnade / nya delar av eBay Köpt ett ljudkort från Hongkong gång 50cent som borked!
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ok det att få en titt. I normalt inte litar på ebay för elektriska produkter / komponenter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag köper en massa grejer på eBay. Var försiktig, köpa från ett anständigt säljare / större butiker, och om du är osäker, skicka en länk här först för att få ett andra utlåtande.
|
| |||
| |||
| Den största återförsäljare online nuförtiden är förmodligen newegg.com. Men jag skulle definitivt kontrollera varje liten dator butiker nära dig som är lokalt ägda. Du kan ofta hitta super billiga saker. |
|
| |||
| |||
| Newegg är USA och Kanada endast Edit: Avatar Fallout3 jättebra spel
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ja jag skulle titta runt på lokal dator butiker. Lita inte på ebay, även om den del som inte levereras brutet, 50% av tiden något som kommer att få bud upp. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tror du att eBay skulle vara så populärt som det är om så vore fallet? Som jag sa tidigare har jag köpt 100's of objekt från eBay och vet andra som har gjort samma sak, men jag har bara fått en felaktig punkt. Om du köper från tillförlitliga säljare så har du inget att oroa sig för, allt du behöver göra är att kolla deras feedback ..... enkelt!
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du en Online Job | Demtschuk | Off Topic Discussion | 1 | 15 juli 2008 05:17 |
| Online manualer | mrdaveyk | Off Topic Discussion | 1 | 28 januari 2008 16:20 |
| Online Försäljningskostnader | Elia | Off Topic Discussion | 3 | 22 januari 2008 18:26 |
| Online Newspaper | coneill | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 6 januari 2008 10:08 |
| Thread Tools | |
| |