![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, hyvin kysymykseni on melko yksinkertainen, haluaisin päivittää minun CPU joka Phenom Quad-Core tai Triple ydin tai jopa joka Phenom 2, haluan jos Phenom toimisi minun emolevyn, se on ASUS M2N32 - SLI Deluxe (Wireless painos), se on AM2 socket, joten jos i ostaa phenom se toimii oikein minun emolevy? jos minun täytyy päivittää minun BIOS? ja se menettää nopeutta? (voin emolevyn pysyä nopeus suoritintehon?) Oma BIOS-versio on Phoenix - AwardBIOS v6.00PG (Everest) Ja tässä ovat minun emolevyt eritelmät .. Toivon, että joku voi auttaa minua .. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Sikäli kuin tiedän sinun hyvin kaikki Phenom AM2 tai AM2 + siru. http://www.ebuyer.com/search?sort=pr...imit=10&page=1 My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Se on hyvä, mutta käsittelijä suoritetaan se suurin nopeus on mahdollista? ja minun täytyy päivittää minun BIOS? Kiitos vastauksesta ... |
|
| |||
| |||
| Etkö ole varma, mitä BIOS olet, versiosi ei ole sitä, mitä olet kirjoittanut. http://support.asus.com/download/dow...2-SLI% 20Deluxe Avaa BIOS puissa ja saat kaikki BIOS info siellä. |
|
| |||
| |||
| Mielestäni sain "M2N32-SLI Deluxe BIOS 0603 Päivitä NVMM versio 4.062.19 " Katsoin, että ajankohtana, Everest, 06/27/06 |
|
| |||
| |||
| Niin minäkin tarvitse päivittää minun BIOS? |
|
| |||
| |||
| Mahdollisesti, niiden dokumentointi ei ole selvä, he sanovat hallituksen ajaa kaikki AM2 + tai AM2 siru. Osta sitä ja katso jos se toimii, jos ei flash BIOS. Tai sähköpostitse ASUS. |
|
| |||
| |||
| Ok, kiitos apua, viimeinen asia, on vaikea flash BIOS ja onko mitään mahdollisuuksia jotain saattaa mennä ralli väärin ja minun on ostaa uusi emolevy? |
|
| |||
| |||
| Se on melko suoraan eteenpäin, ASUS tarjoaa joitakin ohjeet BIOS lataa. Kyllä asiat voivat mennä pieleen, ja jos ne eivät se tappaa mobo, joka sanoi, että ei ole koskaan ollut ongelma. |
|
| |||
| |||
| ok thnk teitä suuresti apuanne (Toivottavasti en tappaa minun emolevyn) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Aikooko Q8200 CPU toimi minun Foxconn PT8907MB-2,0-8ERS2H emolevy | Martyok | CPUs, Emolevyt & RAM | 0 | 4th Jun 2009 05:44 |
| CPU päätös - AMD Phenom 9950 / Phenom 720 | xZoDiACx | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 26. toukokuuta 2009 18:32 |
| Emolevy ei halua työ Nvidia Kortit Anymore! | dmdougie | CPUs, Emolevyt & RAM | 22 | 6. toukokuuta 2009 08:22 |
| Voiko Nvidia Geforce 8500 GT Työ on Asus M3A78 EM emolevy? | P5200 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 18th Mar 2009 20:10 |
| Aikooko 680i Volt Rek Water Block työtään, 780i emolevy? | Compasky | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 9. Maaliskuu 2008 11:41 |
| Thread Tools | |
| |